![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 18-01-2014
Model: Mondeo Mk5 Titanium
Silnik: 2.0 EB
Rocznik: 2018
Postów: 58
|
![]()
Witam!
To pytanie kieruję głównie do osób, które miały mondeo mk4 a teraz smigają mk5. Po głowie gdzieś mi chodzi zmiana mojego 2.5T Titanium X na właśnie nowego mondeo... tylko pytanie... czy warto ? Mk5 jak dla mnie jest piękne z zewnątrz... ale za to w mk4 mam silnik R5, bardzo bogate wyposażenie i bardzo dobry stan (nic a nic się z nim nie dzieję). Wiec pytanie... czy warto w ogóle się interesować taką zamianą ? W grę wchodzi raczej tylko silnik 2.0EB bo 1.5EB to za mało mocy jednak po przesiadce z 2.5T pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mercedes Klasa E
Silnik: 220d
Rocznik: 2023
Postów: 731
|
![]()
Jest na forum użytkownik który przesiadł się bezpośrednio z MK4 2.5T do MK5 (z tym że 1.5EB) - nie kojarzę teraz nicku, ale dość aktywny jest w wątku o MK5, więc może i tu zagląda.
Niezależnie od wszystkiego to myślę że na pewno dźwięku 2.5T by Ci brakowało, ja go uwielbiam słuchać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wysłane z mojego GT-I8260 przy użyciu Tapatalka
__________________
Było:Ford Mondeo MK2 1.8 Zetec 1998r. (2012-2015); Ford Mondeo MK4 2.5T 2007r. chip 263KM 401Nm (2015-2023), Ford Focus MK1 1.8 Zetec 1999r. (2021-2023) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 18-01-2014
Model: Mondeo Mk5 Titanium
Silnik: 2.0 EB
Rocznik: 2018
Postów: 58
|
![]()
Ze stratą tego dźwięku chyba najtrudniej mi się pogodzić...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 kombi
Silnik: 2.0 TDCI--2.2 TDCI
Rocznik: 2004--2006
Postów: 925
|
![]()
Ja bym nie zamieniał.
Tylko, że mi MK5 się nie podoba. O ile linia może być o tyle środek jest przekombinowany moim zdaniem. MK4 w sumie też średnio mi się widzi ale z tych dwóch został bym przy 4 tym bardziej, że masz moc i piszesz iż nic się nie dzieje. Innymi słowy ja bym jeździł 4 i ewentualnie poczekał trochę aż 5 stanieje i może Ford puści na rynek jakiś nowy silnik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 14-02-2013
Model: Mondeo
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2008
Postów: 298
|
![]()
Na pewno 2.5T będzie trwalszy niż EB, i w tym właśnie aspekcie bym się wstrzymał. Poza tym tam już wszystko jest droższe w razie kłopotów po gwarancji.
Kiedyś też chodziło mi po głowie, zastanawiałem się i zastanawiałem na co ale po wizycie u Heko stwierdziłem "nie ma chu...... jeżdżę do puki się nie rozleci" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 10-04-2016
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy mk3/mk4 ?
Silnik: 2.0 EB
Rocznik: 2016
Postów: 12
|
![]()
Ten 2.5T po podkręceniu mocy też nie jest jakoś rewelacyjnie trwały. Pytanie czy chcesz kupić nowe z salonu Mondeo mk5 ? Używane z dużym przebiegiem troche strach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 18-01-2014
Model: Mondeo Mk5 Titanium
Silnik: 2.0 EB
Rocznik: 2018
Postów: 58
|
![]()
nowe z salonu w leasing... tylko ta utrata wartości Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 kombi
Silnik: 2.0 TDCI--2.2 TDCI
Rocznik: 2004--2006
Postów: 925
|
![]()
A powiedz po co Ci to?
Lans na mieście, że 5 latasz czy co? Jak masz 4 w dobrym stanie to na jaki grzyb Ci wymiana? Wybacz ale nie rozumiem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::beginner
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 10-04-2016
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy mk3/mk4 ?
Silnik: 2.0 EB
Rocznik: 2016
Postów: 12
|
![]() Cytat:
Co nowe auto to nowe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Widocznie mk4 znudziło się Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja wychodze z takiego założenia, jeżeli stać i chcesz jeżdzić nowym to czemu nie. Pójdź do salonu skonfiguruj sobie auto, przelicz, zastanów się i podejmij decyzję. 2.0EB też nie brzmi źle. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::professional
![]() Imię: slawek
Zarejestrowany: 18-01-2015
Skąd: gdansk
Model: MK5
Silnik: był 2,0 EB 203 AT=> 240 by mm32
Rocznik: 2015
Postów: 1,035
|
![]()
ten kolega to
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
o ile dobrze pamiętam on przesiadł się do mk5. Odnośnie twoich rozważań masz już auto 9 letnie, silnik będzie hulał a reszta zacznie się ze starości sypać. Nie namawiam do zakupu, sam mam i co do jazdy jest super,silnik skrzynia i prowadzenie b.dobrze a reszta kwestia gustu.Co do utraty to niestety skonczyły się czasy gdzie sie sprzedawało z zyskiem. Czym droższe auto tym większa utrata wartości. Ja osobiście gdybym nie brał na firmę to bym sobie takiego nie sprawił i jeździlbym pewnie czymś tańszym.
Bump: a jak chcesz to poczekaj w maju 2017 konczy mi się leasing pewnie wezmę następnego a mój będzie miał max 24 kkm przejchane Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |