![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-09-2015
Skąd: Sopot
Model: S-max
Silnik: 2.5 T
Rocznik: 2006
Postów: 30
|
![]()
Mam parę pytań o upgrade hebli do s maxa:
Przód: Wiem, że pasują zaciski od Focusa RS ale czy jakieś zaciski np.. czterotłoczkowe pasują p&p ? I jakiej wielkości tarcza by weszła? Tył: Znalazłem taki temat odnośnie zestawu na tył. Czy s max ma takie same jak focus ST? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Jeżeli nie to co większego można zamontować w s maxie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]()
P&P pasuja tylko te z RS'a i ewentualnie z Volvo, ale modeli teraz nie podam.
S-Max ma z tyłu tarcze takie jak Focus RS2, czyli 302mm średnicy, więc tego modu ze Stanów nie musisz trenować, bo juz w serii masz takie tarcze jak tam po modzie. Jesli na przód chcesz cos więcej niż RS'owe 336mm, to musisz uderzyć do kogos, kto zrobi Ci adaptery pod zaciski np. z BMW E38 lub z Panamery/Cayenne. Tu na forum w S-Maxach chyba tylko 2 osoby mają cokolwiek z hamownikami zrobione - latar i ja. Latar ma adaptery i duże zaciski pod tarcze 345mm (o ile mnie pamięć nie myli), które robili mu w Pszczynie (FSV Performance), a ja mam zwykłe zaciski z Foki RS i tarcze 336mm.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Sosnowiec
Model: S-Max
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2006
Postów: 314
|
![]()
S-max 2.5t ma serię 316 jakoś. Cały ból to jednotlok. Po przygodach z Subaru i zaciskami brembo na 330mm uznaje ten zestaw w S-max za wystarczający bo sztywny zacisk i sztywna tarcza to mina dla niewprawnych kierowców. Jak idzie sztywny zacisk to potrzeba tarcz plywajacych a to już koszty. Do teraz pozostał mi nawyk hamowania na 2 razy- na sztywnym zestawie w zakretach pierwszy strzał jest "pusty".
Wysłane z Tapatalk Ostatnio edytowane przez bzyq81 ; 23-10-2017 o 12:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]() Cytat:
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Sosnowiec
Model: S-Max
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2006
Postów: 314
|
![]() Cytat:
Wysłane z Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,423
|
![]()
EBC Ultimax przód i tył tarcze,do nich EBC Red klocki przód i tył.Mam ten zestaw od czterech lat...daje radę.
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Sosnowiec
Model: S-Max
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2006
Postów: 314
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Wysłane z Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
![]()
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,423
|
![]()
Ja kupowałem na eBay angielskim,ale ceny bardzo podobne.Tarcze przód+ klocki np.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Sosnowiec
Model: S-Max
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2006
Postów: 314
|
![]() Cytat:
Dlatego pójdę w te EBC tarcze ale klocki sprawdzone w Subaru [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Mysle ze zestaw tych EBC plus DS2500 da rade przy zacisku 316Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dzięki za namiary. Wysłane z Tapatalk |
|
![]() |
![]() |