![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 10-04-2016
Model: FORD S-MAX
Silnik: DIESEL 2.0
Rocznik: 2012
Postów: 5
|
![]()
Witam
Mam małe pytanie Ford S-Max rok 2012 automat przebieg 57000 km skrzynia Powershift . Dzisiaj podczas spokojnej jazdy wystąpiły szarpania podczas przełączenia biegu z 2 - 3 , kiedy przydusiłem mocniej gaz pojawiało się także tylko dało się to jeszcze mocniej odczuć(tylko z 2na3). Czy może miał ktoś coś podobnego. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 24-07-2013
Skąd: Między Łodzią a Warszawą
Model: MK5 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 150>180
Rocznik: 2017
Postów: 595
|
![]()
Zmień olej, przeprowadź adaptację i wgraj nowy soft. Przy 60 kk to po raz pierwszy się zmienia. Także już czas Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 05-12-2010
Skąd: Lublin
Model: prawdziwy kooń
Silnik: 3300
Rocznik: 1968
Postów: 598
|
![]()
dokładnie, o ten model skrzyni trzeba dbać szczególnie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 10-04-2016
Model: FORD S-MAX
Silnik: DIESEL 2.0
Rocznik: 2012
Postów: 5
|
![]()
Dziękuję bardzo za pomoc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-01-2017
Skąd: Opole
Model: S-Max Powershift
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 686
|
![]()
Pkla, daj znac czy problem z szarpnieciem przy zmianie biegu z 2 na 3 ustąpił. I co zrobiles?
|
![]() |
![]() |