![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-03-2010
Model: ford escord 55
Silnik: 1.8d endura
Rocznik: 1999
Postów: 34
|
![]()
Witam.
Mam problem tak jak w temacie, autko postalo 4 lata na podjezdzie i teraz chcac sie go pozbyc probowalem odpalic i nic. Paliwo jest choc wpierw okazalo sie ze go nie bylo (prawdopodobnie "ktos" sobie spuscil), podpompowalem reczna pompka jak rowniez zalalem pompe przez powrot. Immobilaizer wyglada ze jest ok.Pasek pompy ok. Po przekreceniu kluczyka kreci tak jak powinien. Okazalo sie ze selenoid padl wiec wykrecilem i wyciagnalem trzpien (nie chce inwestowac wiecej pieniedzy). I teraz zadaje sobie pytanie, czy te dwa przewody ktore obcialem od selenoidu musza byc w jakis sposob podlaczone? One ida gdzies za pompe wtryskowa i nie mam pojecia gdzie dokladnie. Nigdzie nie moge znalezc schematu elektrycznego, czy nie sa one podlaczone do pompy i przez to ze nie ma selenoidu i zamknietego obwodu moze to byc powodem problemu ze startem silnika (po odkreceniu przewodow doprowadzajacych paliwo do wtryskiwaczy pompa nie podaje paliwa)? Dodam ze te kilka lat temu silnik dzialal i odpalal bez zazutu. Prosze o pomoc bo juz pomysly mi sie wyczerpaly i powoli trace cierpliwosc a nie chcialbym go po prostu zezlomowac... Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam. Ostatnio edytowane przez Rrabbit ; 17-03-2017 o 22:13 Powód: Literowki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 09-02-2015
Skąd: TST
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 36
|
![]()
Wydaje mi się że niepotrzebnie obcinales te przewody. Ale takie moje zdanie. Osobiście skupił bym się na powietrzu w układzie paliwowy czy go gdzieś nie łapie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-03-2010
Model: ford escord 55
Silnik: 1.8d endura
Rocznik: 1999
Postów: 34
|
![]()
Witam i dzieki za zainteresowanie.
Cytat:
Cytat:
Dzieki. Pozdrawiam. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 09-02-2015
Skąd: TST
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 36
|
![]()
Z tego co rozczytałem próbowałeś go zapalić ale zauważyłeś że nie ma paliwa = zapowietrzony albo zatkany przewód paliwa. Pompka paliwa na filtrze po potpompowaniu powinna być twarda po jej kilkukrotnym naciśnięciu. Jeśli paliwo do niej dopływa ale nie twardnieje to pompka do wymiany
|
![]() |
![]() |