![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 23-07-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 6
|
![]()
Czy przekładnia główna z Mondeo 1999 Zetec 1.8 będzie wymienna z tą z Focusa 2.0 Duratec? Obie skrzynie MTX ale P&P nie da się - inne mocowanie skrzyni, rozrusznika i inne.
Skrzynia nie pasuje a chciałbym mieć dłuższy 5 bieg zostawiając skrzynie 5-biegową. Z tego co się orientowałem samego przełożenia 5 biegu nie można zmienić więc pozostaje wymiana przekładni głównej na dłuższą. Jakieś inne sugestie i sprawdzone pomysły? Sprawa rozwiązana - temat dla mnie zamknięty. Ostatnio edytowane przez MTango ; 07-07-2020 o 17:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 23-07-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 6
|
![]()
Przełożenia w skrzyni zmienione - potrzebna była druga skrzynia z ropojada z której wzięta została przekładnia główna z dłuuugim przełożeniem. Wszystkie biegi oczywiście dłuższe, na 1 trzeba nieco przytrzymać na obrotach tak by 2 wszedł z obrotami. 3 i 4 w sam raz do jazdy miejskiej a 5 wrzucam powyżej 100 km/h i wtedy obroty silnika ok 2000/min. i można bez wycia jeździć autostradą. Na 5 biegu raczej nie przyśpiesza ale prędkość utrzymuje nawet pod wzniesienia. Polecam tym którzy chcą mieć 6 bieg.
|
![]() |
![]() |