![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-07-2009
Skąd: okolice myślenic
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCI (109KM)
Rocznik: 2005
Postów: 2,165
|
![]()
witam!
To od razu temati i rozwiązanie dzisiaj :-P Objawy: 1.Duża turbodziura - nic, nic i potem kop! 2.Jak się stanie z tyłu i posłucha rury :-) to silnik zmienia charakterystykę co jakiś czas na wolnych obrotach. 3. Zero błedów na komputerze Test: Sprawdzamy czy grucha/wodzik turbiny po zapaleniu jest wciągnięty. U mnie chodził góra dół i w takt tej wędrówki zmieniał się dżwięk z rury. Dodatkowo w zależności gdzie był wodzik (jak były otwarte kierownice turbiny) auto przyśpieszało lub nie... Opis sprawdzenia opisałem tutaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Naprawa: Wymiana słynnego zawóru podciśnieniowego sterowania turbiny, Pierburg 7.00968.04.X Ponieważ ostatni padł... po 4 latach znowu! kupiłem używkę na necie za 70zł. Nowy to koszt 150-200zł. Auto... zapie... Pozdrawiam!
__________________
_______________________ 115KM i 275Nm... z serii :-) / "Nie kłóć się z idiotą - sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem" |
![]() |
![]() |