![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-02-2015
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus MK4 Trend Edition Business, kombi
Silnik: 1.5 EB 150KM (3 cyl.), M6
Rocznik: 2019
Postów: 57
|
![]()
Panowie mam w swoim przedlift FF III 2.0TDI 140@191KM 400NM z skrzynią PS problem bo już raz mi padł intercooler po podniesieniu mocy. Teraz zamonotowałem jeszcze raz ten sam seryjny tylko nowy. Czy może ktoś mi doradzić na przyszłość jaki wydajniejszy intercooler zamontować ? Czy w ST 2.0TDCI 184KM jest jakiś wydajniejszy i pasuje na zasadzie plug and play czy może trzeba przerabiać? A może jakiś inny polecacie?
Teraz dostałem odpowiedź od firmy Nissens raport, że nie uznali reklamacji: Kontrola wizualna: Przedstawiona do reklamacji chłodnica powietrza została poddana weryfikacji podczas której stwierdzono uszkodzenia mechaniczne produktu - wygięte podstawy mocować zbiorników. Stwierdzenie przyczyny uszkodzeń: Przyczyną stwierdzonych szkodzeń produktu ( wygięte podstawy mocowań zbiorników) jest wystąpienie nadmiernego (ponadnormatywnego) ciśnienia w układzie doładowania. Nieszczelność spowodowana ekspozycją na nadciśnienie, spowodowała, że zacisk stracił przyczepność w płycie czołowej. Przeprowadzone testy: Testy dodatkowe nieprzeprowadzone - przyczyna awarii jest oczywista wizualnie. Ostatnio edytowane przez SRS ; 12-11-2024 o 14:26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
![]()
Nissen? plz. Ciśnienie wygięło zacisk?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Niezłe jaja Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-02-2015
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus MK4 Trend Edition Business, kombi
Silnik: 1.5 EB 150KM (3 cyl.), M6
Rocznik: 2019
Postów: 57
|
![]()
Reklamacji nie chcą uznać, nie będę się kłócił. Jaki intercooler zamontować by latem +35 stopni C nie odnotowywać spadków mocy i żebym nie musiał znowu wymieniać tego seryjnego co jest obecnie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 656
|
![]()
Dziwne ja w swoim Focusie Mk3 2.0 tdci 163 >> 199 KM 420 NM mam zamontowany zegar ciśnienia doładowania czujnik jest umiejscowiony około kilku cm od fabrycznego czujnika w dolocie i ciśnienie doładowania mam w pewnym zakresie prędkości 2 bary po chwili (sekundzie spada na około 1,8 bara) i cały czas mam oryginalny interculer! Przy przebiegu 180 tyś km. Ale za to mam już trzeci silnik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
I w tej kwestii to mnie chyba nikt nie pobije Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Hm |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
a ty się pochwal ile miałeś samochodów i ile silników wymieniłeś? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było Mondeo MK3, był Focus MK2, jest pekaes - pierwszy po wizycie u Heko ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 22-01-2009
Skąd: RTA/RST
Model: .
Silnik: 2.4
Rocznik: .
Postów: 281
|
![]()
Odgrzewam.
W FF mk2 2.0 tdci ktoś zmienial IC i czy to daje to efekty podczas modyfikacji lepsze niż na seryjnym IC? Czy jednak dokladne wymycie dolotu jest bardziej sensownym krokiem w tym przypadku? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 25-05-2017
Skąd: Łódź
Model: FF II FL , Mdo mk4 FL
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010, 2012
Postów: 184
|
![]()
Dzień dobry. W moim Mdo mk4 2.0tdci dw10c w IC lewa rura jest skierowana lekko do góry. Czy rura dochodząca jest na tyle elastyczna/ wyprofilowana, że można założyć IC z rurą wyprowadzoną poziomo ? Pytam bo większe i grubsze IC do Mdo mają rurę poziomą.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
Ja tylko skromnie dodam, że w pierwszej kolejności należy sprawdzić jak ten fabryczny ICek się spisuje i czy naprawdę jest konieczność jego wymiany. Może lepiej wywalić żaluzje niż zmieniać IC na większy.
Wszyscy zapominają o tym, że im większy IC, tym większa pojemność układu i więcej pracy do wykonania dla turbiny, która może szybciej paść. Dlatego w cywilnych autach dla kilku KM więcej u góry IMO nie warto zmieniać intercoolera na wydajniejszy. Można to zrobić w przypadku aut, gdzie faktycznie seruny to jakaś mała piczka...ale i tutaj nie ma co przesadzać z wielkością tego nowego.
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 25-05-2017
Skąd: Łódź
Model: FF II FL , Mdo mk4 FL
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010, 2012
Postów: 184
|
![]()
Zgadzam się z Tobą. Pewne rozważania mają sens jeśli wymieniamy bo padło stare, więc wtedy warto wrzucić najlepsze co można kupić obecnie, a czego z różnych względów nie dała fabryka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]() Cytat:
Zrob test z aftermarketowymi ICkami, najlepiej jakies dwa rozmiary. Sprawdz jak boost narasta, jak zmieniaja sie temperatury spalin na czujnikach i jak geometria sie zachowuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
|
![]() |
![]() |