![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-12-2016
Model: Focus
Silnik: 2.0 CDTI 136 km
Rocznik: 2007
Postów: 13
|
![]()
Witam
Czy może spotkał się ktoś z czymś takim jak delikatne falowanie obrotów na biegu jałowym i wie jaka może być tego przyczyna? Falowanie nie jest duże, plus minus 150 obrotów i występuje tylko przy nagrzanym silniku. Falowanie jest mocniej odczuwalne przy włączonej klimatyzacji. Inną kwestią jest to, że obroty biegu jałowego kiedy nie falują, raz wynoszą 1000 obr/min raz 900 obr/min to znowu 950 obr/min. Dodam trochę gazu i spadają w granicę 850 obr/min. Silnik to 2.0 CTDI 136 km 2007 rok, bez dpf |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-06-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3
Silnik: 1,6 TDCI DPF (115 KM)
Rocznik: 2012
Postów: 333
|
![]()
W dieslach to zazwyczaj oznacza złą pracę układu paliwowego. Mogły powariować wtryski i komputer na bieżąco stara się ustabilizować sytuację. Mógł paść czujnik ciśnienia paliwa, może też pompa nie daje stabilnego ciśnienia. Warto się wpiąć w komputer i zobaczyć parametry.
|
![]() |
![]() |