![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 24-07-2016
Model: S-Max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2010
Postów: 1
|
![]()
Witam wszystkich,
Szukałem odpowiedzi na Moj problem, ale nie udało mi sie znaleźć. Mianowicie posiadam S-Maxa z 2010 roku 163 KM ze skrzynia PS. Skrzynia od jakiś 5-6 miesięcy lekko podszarapywala podczas ruszania (efekt kangura). Raz zapaliła sie kontrolka: SKRZYNIA BIEGÓW OGRANICZONE DZIAŁANIE / PATRZ INSTRUKCJA. Czasem tez przy zmianie biegów obroty podskoczą do 4 tys. Najpierw w ASO potwierdzili ze jest błąd i wymiana oleju powinna pomoc (lipiec 2016). Niestety to nie pomogło dalej było tak samo. Kolejna wizyta i diagnoza usterki czujnika (P0715) - skan w załączniku. Koszt naprawy jedyne 16 000 PLN = wymiana skrzyni. U innego mechanika zdiagnozowano ze trzeba wymienić sprzęgło koszt ok. 10 000 PLN. Czy ktoś może spotkał sie z takim problemem? Auto musze naprawić, ale chciałbym to zrobić raz a porządnie. Możecie polecić jakiegoś mechanika? Z góry dziękuje. Ostatnio edytowane przez molu86 ; 17-11-2016 o 11:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 03-06-2012
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Ecoblue 190 KM
Rocznik: 2019
Postów: 29
|
![]()
Miałem to samo.
jaki jest poziom oleju w skrzyni? Wystarczy ze jest o szklankę za mało i może pojawiać się ten błąd. U mie tak było. Ostatnio edytowane przez _kosa_ ; 17-11-2016 o 21:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 03-04-2013
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-MAX GRAND
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 10
|
![]()
Miałem w C-Maxie też ten błąd. Skrzynia wchodziła w tryb awaryjny. Oleju miałem mało i był bardzo zanieczyszczony. Wymiana oleju i filtra pomogła.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,685
|
![]()
Ale kolega pisał, że olej wymieniał, jednak nie pomogło.
W ASO teoretycznie powinni mieć pojęcie jak wlać odpowiednią ilość oleju. A niepomogło na długo czy na krótko? Może jakaś nieszczelność jest? Jak wymieniali olej to mierzyli ile zeszło?
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 14-04-2005
Model: s-max
Silnik: 2
Rocznik: 2012
Postów: 3
|
![]()
Witam Koledzy,
przeczytałem chyba wszystkie opinie na temat powershifta ale nie znalazłem odpowiedzi. Mam smaxa z powershiftem 2.0 163 km - 176k km przebiegu. Kupiłem przy 120 000 i od razu wymieniono olej w skrzyni ale nie wymieniłem filtra oleju w skrzyni (nie wiedziałem o nim). Oleju zeszło 5,5l i tyle samo wlane. przy 165 tys km wrzucanie na drązku bywało czasami trudne. przy 175 zaczeły sie problemy przy dolnych biegach zaczał szarpać kangurować. pierwsze co wymieniony olej i filtr. - nie wiadomo ile zlali ale wlali 7litrów ponoć. Po czym auto zaczeło wariować. wyskoczyło ograniczenie funkcjonalności skrzyni biegów. - warsztat bład P0715 i P0760 - wykasowanie błędów i przywrócenie ustawień fabrycznych. zrobiłem 100 km wszystko elegancko żadnych problemów. Aż znowu zrzucenie biegu obroty do góry, kilka mk ok, zatrzymuje się i nie mam wstecznego. po wyłączeniu silnika wraca do normy, pod komputerem nic. Następny dzień 15 km pięknie jedzie, później ograniczenie funkcjonalności i zostaje mi 1 i 2. Wykasowanie błędów i jazda bez problemu. podjechałem do "Fachowców" od skrzyni - przejechał sie 2 km z podpiętym komp. żaden błąd nie wyskoczył - regeneracja całej skrzyni 13-15 tys - załamka. Raz jezdzi bez problemów, następnie szarpie na maxa. Czy aż trzeba regenerować całą skrzynie, czy jakiś czujnik siedzi? Czy wymieniać znowu olej? Co polecacie? Warsztat we Wrocławiu - który nie tylko chce zarobić ale rzetelnie zdiagnozować problem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,938
|
![]()
szukaj maktrans.. nie wroclaw ale koszta w granicach 8k.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-09-2018
Skąd: Wrocław
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2011/2012
Postów: 33
|
![]()
Nie wiem gdzie byłeś ale możesz spróbować ASB Długołęka. Mają dobre opinie, mój ojciec tam serwisuje dsg, sprawiają wrażenie bardzo rzetelnych. Tak, czy siak koszt regeneracji niestety będzie bolał...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-05-2017
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo
Silnik: Chrysler Stratus 2.5V6, MK3 2.5V6 Jatco było jest 2.0 TDCI 163KM PS ,Kia Ceed, Freemont AWD, 508GT
Rocznik: 99,2004,2011,2015,2015,2015
Postów: 696
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 14-04-2005
Model: s-max
Silnik: 2
Rocznik: 2012
Postów: 3
|
![]() Cytat:
Jeszcze się zastanawiam czy może go źle podłączyli jak wymieniali olej i po tym zaczęły się cyrki... może tak być? W Długołęce byłem - na przejazdzce i rzucili cene 13-15 tys... najprosciej wszystko wymienić... Ostatnio edytowane przez wandrew ; 05-03-2019 o 08:36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::specialist
![]() Imię: Arkadiusz
Zarejestrowany: 10-11-2015
Skąd: Pod Warszawą
Model: Ford Edge Titanium AWD
Silnik: 3,5 V6 284KM
Rocznik: 2018
Postów: 665
|
![]()
We wspomnianej w 2 poście firmie pełna regeneracja 7-8 kpln. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |