![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 20-03-2018
Model: 525D
Silnik: 2.5
Rocznik: 2005
Postów: 7
|
![]()
Witajcie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Chciałbym abyście opisali swoje doświadczenia z silnikiem 2.0 ecoboost 240. Czytałem, że inne silniki z rodziny EB mają takie problemy jak uszkodzenie uszczelki pod głowicą, padające turbo w okolicach 100kkm, przegrzewanie się silnika (skutek - zatarcie) czy pękanie przewodów z płynem chłodzącym. Nie ukrywam, że chciałbym założyć do tego silnika LPG IV gen. Pozdrawiam i z góry dziękuję. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez marol397 ; 20-03-2018 o 18:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 20-03-2018
Model: 525D
Silnik: 2.5
Rocznik: 2005
Postów: 7
|
![]()
Na prawdę nikt? A może jest tak bezawaryjny, że nikt o takich wadach nie słyszał? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,938
|
![]()
Dobrze slyszales.. ale po co zakladales nowy temat?
Wystarczy na forum poszukac przeciez..
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 20-03-2018
Model: 525D
Silnik: 2.5
Rocznik: 2005
Postów: 7
|
![]()
Ponieważ nie wiem czy te wady dotyczą również silnika 2.0.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
O 4 generacji możesz zapomnieć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 20-03-2018
Model: 525D
Silnik: 2.5
Rocznik: 2005
Postów: 7
|
![]()
Czemu? Wtryskiwacze jednak się zapiekają? Widziałem tutaj sporo ecoboost'ów z dotryskiem, a jeszcze więcej na lpg-forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
Ale to nie 4 generacja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 20-03-2018
Model: 525D
Silnik: 2.5
Rocznik: 2005
Postów: 7
|
![]()
A która w takim razie? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Btw. Możesz coś powiedzieć jeszcze o silniku wspomnianym w temacie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: Szczecin
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 140KM -> 163KM
Rocznik: 2011
Postów: 1,100
|
![]()
IV generacja bedzie dzialac ale bedzia i tak palilo benzyne,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 20-03-2018
Model: 525D
Silnik: 2.5
Rocznik: 2005
Postów: 7
|
![]()
Tak właśnie o to mi chodzi, z tego względu ze instalacja LPG w fazie ciekłej jak na razie jest zbyt droga, a tak to spalanie jest na poziomie 10-13 lpg + 2-2,5 pb. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tylko ciągle męczy mnie ten silnik, czy ma wady takie jak mniejsze jednostki. :/
|
![]() |
![]() |