![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Pawel
Zarejestrowany: 03-09-2014
Skąd: Frankenthal/Niemcy
Model: Renault Megan
Silnik: 1.4 Tce
Rocznik: 2011
Postów: 140
|
![]()
Witam, czy w tym aucie co Ja mam jest korek spustowy od chłodnicy czy trzeba wężem spuszczać płyn?
Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,927
|
![]()
Mam diesla, ale myślę, że chłodnica w benzynowym jest taka sama (minus intercooler przed nią, rzecz jasna), czyli gumowy korek jest w jej lewym dolnym rogu (czyli po stronie kierowcy). Tylko strach go potem mocno dokręcać, bo naokoło sam plastik. Korek ma nacięcie w kształcie dużego plusa (+). Jest do niego dostęp gdy auto stoi na kołach, wystarczy zdemontować osłonę pod chłodnicą (bo tej dużej zapewne pod silnikiem benzynowym nie masz).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Pawel
Zarejestrowany: 03-09-2014
Skąd: Frankenthal/Niemcy
Model: Renault Megan
Silnik: 1.4 Tce
Rocznik: 2011
Postów: 140
|
![]()
Aha dzięki sprawdzę to
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 05-03-2017
Skąd: Gliwice
Model: Ford Mustang GT 2019 EU
Silnik: 5.0L TiVCT Coyote (450KM)
Rocznik: 2019
Postów: 1,165
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,927
|
![]()
No to najpierw 3 wkręty od tej dużej. Z tyłu może wisieć na kolejnych dwóch, bo do nich najtrudniej sięgnąć leżąc przy aucie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 08-02-2017
Skąd: Leszcz
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 ecobiust
Rocznik: 2011
Postów: 904
|
![]()
Tak wygląda, jakby ktoś nie mógł znaleźć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wystarczy zrobić kilka obrotów i płyn poleci, oczywiście trzeba najpierw odkręcić korek zbiornika wyrównawczego. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A tak apropo, dlaczego w benzynach ma nie być dolnych osłon ? Wszystkie foki mk2 je miały. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 16-01-2016
Skąd: Tarnów
Model: Ford Focus MK 3
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Postów: 192
|
![]()
korek jest czerwony z kranikiem od strony kierowcy, osłona tez występuje, ja wczoraj zmieniałem płyn, na kranik wężyk i zeszlo jakies 4litry
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,927
|
![]()
A co kolega wyżej napisał? Przeczytałeś? Zrozumiałeś?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
|
![]()
To zapytam jeszcze raz, bo może niezrozumiale napisałem. Czy korek można wykręcić na zewnątrz ? U mnie cofa się powiedzmy ten centymetr i płyn spływa tym rowkiem na dole, ale korek obraca się i miejscu i dalej nie wychodzi, można go tylko wkręcić. Jest możliwość go wyjąć czy w jakiś sposób jest zablokowany od środka ?
|
![]() |
![]() |