Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-09-2018, 07:44   #1
marcelos
ford::amateur
 
Imię: M
Zarejestrowany: 12-09-2018
Skąd: 127.0.0.1
Model: Opel
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 2
Lightbulb Konserwacja profili zamkniętych (karoseria)

Witam wszystkich Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co prawda nie mam osobiście Forda Focusa, natomiast posiada go moja dziewczyna.
Rocznik 2011 (także chyba MK2), sedan, 1.6 TDCi.
Niestety pod spodem już zaczyna się robić rudy, korozja atakuje. Podejrzewam, że od wewnątrz też już korozja się zaczyna.
Chciałbym zakonserwować karoserie i podwozie.
Robiłem taki zabieg w kilku autach (Fiat 126p, Ford Fiesta, Skoda Felicia, Audi A4, Opel Zafira) - na dobrych preparatach - potrafi to przedłużyć żywotność auta.
Jeśli chodzi o Focusa Mk2 - gdzie znajdują się otwory rewizyjne, aby wężykiem pod ciśnieniem wtłoczyć preparat do profili zamkniętych. Chodzi mi o progi nadkola... W Oplu czy Audi, Skodzie były po prostu pod spodem progu plastikowo-gumowe korki, które się ściągało i był dostęp do progów od wewnątrz... W FF nie widzę takiego czegoś (może być pod zabudową plastikową progu)? Tak samo nie widzę dostępu do nadkoli...
Ktoś zabezpieczał od korozji Focusa 2 ? Nadwozie typu sedan.

Z góry dzięki za pomoc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

marcelos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2018, 18:51   #2
marek.kadziela
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-07-2018
Skąd: Cieszyn
Model: Focus MK2
Silnik: 1.8 Duratec
Rocznik: 2009
Postów: 11
Domyślnie Odp: Konserwacja profili zamkniętych (karoseria)

Witam. Robilem konserwacje dwa miesiace temu. Jest od spodu troche gumowych korkow, glownie progi. Oprocz tego sciagalem wszystkie plastiki z nadkoli. Rdza wydarta do zera na to dobry odrdzewiacz, potem podklad epoksydowy a na sam koniec czarny Valvoline Tectyl (3puszki na bogato) a w profile Tectyl do profili (2puszki). Wyglada elegancko i juz prawie nie smierdziGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
marek.kadziela jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2018, 19:00   #3
gales
ford::beginner
 
Avatar gales
 
Imię: Błażej
Zarejestrowany: 25-07-2014
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2008
Postów: 42
Domyślnie Odp: Konserwacja profili zamkniętych (karoseria)

Cytat:
Napisał marek.kadziela Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
czarny Valvoline Tectyl (3puszki na bogato) a w profile Tectyl do profili (2puszki)
Masz na mysli bodysafe i ml?
Jak nakladaleś czarny tectyl?

Wysłane z mojego F8131 przy użyciu Tapatalka
gales jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2018, 19:34   #4
marek.kadziela
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-07-2018
Skąd: Cieszyn
Model: Focus MK2
Silnik: 1.8 Duratec
Rocznik: 2009
Postów: 11
Domyślnie Odp: Konserwacja profili zamkniętych (karoseria)

Dokladnie ten Tectyl mialem na mysli. Nakladalem to najprostszym pistoletem do konserwacji a dodatkowa rurka do profili zamknietych. Zrobienie tego na porzadnie to trzy popoludnia solidnej pracy i jakies 300 zl zainwestowane w materialy.
marek.kadziela jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2018, 23:11   #5
36ha
ford::specialist
 
Avatar 36ha
 
Zarejestrowany: 17-02-2013
Skąd: Mielec
Model: Ford focus mk1/mk3
Silnik: 1,6b/1,5 eb - 100km/182km
Rocznik: 1999/2015
Postów: 597
Domyślnie Odp: Konserwacja profili zamkniętych (karoseria)

Nie wiem jak jest mk2 ale w moim porzednim mk1 nawierciłem otwornicą fi 20 trzy otwory jeden pod słupkiem środkowymi i po jednym przy kołach na lakierowanym elemencie progu od dołu następnie zaślepiłem zaślepkami.W mk1 jeśli przetniemy próg w poprzek to zobaczymy że jest tam dwie komory zewnętrzna lakierowana oraz druga pod spodem wewnętrzna do której dostęp jest przez kilka korków gumowych wzdłuż progu pod spodem.Wpuszczając konserwacje w otwory po korkach gumowych wzdłuż progu zupełnie nie zabezpieczamy komory zewnętrznej.Przekonałem się na własnym aucie gdzie po kilku latach musiałem wymieniać progi.Myślę że mk2 jest podobnie .
36ha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.