![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-10-2015
Skąd: Kraków
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2004
Postów: 7
|
![]()
Cześć koledzy,
mam problem z Fusionem (1.4 benzyna). Niedawno nie odpalił, akumulator padnięty i nawet nie kręcił (akumulator ma rok). Odpaliłem na kable. Podłączony na noc do ładowania i auto teraz śmiga. Sprawdziłem ładowanie alternatora i jest prawidłowe ~14.47V bez jak i z obciążeniem (nawiew, tylna szyba, długie światła). Ale szukając przyczyny wyszło mi na to, że samochód w czasie postoju pobiera zbyt dużo prądu 70-80mA. To 80mA pojawia się pulsacyjnie co kilka sekund (raczej nie równomiernie). Czytając forum gdzieś znalazłem info że przyczyną może być syrena alarmowa (SAD 1-8 20W, 700mA),która posiada własną baterię i po czasie ta bateria potrafi "paść". Wtedy cały czas jest ładowana. Odłączyłem ją i pobór spadł ale tylko do 60mA (pulsacyjnie 70mA). Odłączałem po kolei wszystkie bezpieczniki i przekaźniki w skrzynce i żaden nie spowodował spadku poboru prądu, jedynie chyba tylna szyba ale nieznacznie. Ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną? Poniżej link do filmu. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,774
|
![]()
Do 0,2A to norma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-10-2015
Skąd: Kraków
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2004
Postów: 7
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,653
|
![]()
To zależy czy mierzysz po wyciszeniu GEM czy zaraz po zgaszeniu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-10-2015
Skąd: Kraków
Model: Fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2004
Postów: 7
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,653
|
![]()
Poczytaj kiedy GEM się wycisza i kiedy można mierzyć realne zużycie.
Twoje "chwilę" to może być za mało. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2010
Skąd: Kraków
Model: Ford Fusion
Silnik: 1,4 benzyna
Rocznik: 2006
Postów: 28
|
![]()
U mnie byla syrena. Wymienilem i ok, nie rozladowuje akumulatora.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 21-02-2014
Skąd: Lubuskie
Model: Mustang S550
Silnik: 3,7L /305KM
Rocznik: 2016
Postów: 92
|
![]()
A w jaki sposób ( i czym, jakim przyrządem ?) został zmierzony prąd 60-70mA ?
Jeśli amperomierzem cęgowym to przy takim małym prądzie może być spory błąd pomiaru. |
![]() |
![]() |