|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-02-2021, 20:04 | #1 |
ford::amateur
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 12-07-2020
Skąd: Warszawa
Model: KUGA
Silnik: 2.0 Ecoblue 190 km
Rocznik: 2020
Postów: 5
|
Czujniki parkowania - zniekształcony dźwięk z głośników
Witam,
Jestem jak na razie zadowolonym posiadaczem Forda Kuga TITANIUM X 190 HP AWD 2020. Auto moim zdaniem daje radę. Zawsze jeździłem salonowymi VAG-mi (VW, potem SKODA) i nie żałuje przesiadki. Pierwszy raz mam Forda i na prawdę jestem mile zaskoczony. Natomiast raz na jakiś czas pojawia się w moim aucie dziwna usterka, która nie jest może jakoś mocno problematyczna co irytująca. Chodzi o dźwięk ostrzegający o przeszkodach (czujniki parkowania), który czasami zamiast z głośników idzie jak by z za zegarów - może to głośnik centralny? (cichy, zniekształcony dźwięk, podobny do tego z głośników systemowych w komputerach PC - młodzi mogą tego nie pamiętać...). Uprzedzę pytanie - niezależnie, czy parkuję przodem czy tyłem – zniekształcony dźwięk idzie z głośnika (centralnego...?) z przodu. Wtedy również z tego głośnika idzie zniekształcony głos podpowiedzi ze sterowania głosowego. Po wyłączeniu auta i pozostawieniu go na dłuższy czas w garażu, system wraca do normy. Usterka ta nie pojawia się często (może z 6-7 razy a auto mam od września 2020), natomiast zauważyłem, że pojawia się jak są spore opady deszczu, śniegu i jest spora wilgotność co raczej wskazywało by na usterkę mechaniczną a nie programową i to trochę mnie martwi. Spotkał się ktoś może z takim działaniem SYNC3? System aktualizowałem jakiś czas temu (chyba w październiku poprzedniego roku). Z góry dzięki za pomoc. |
18-02-2021, 09:33 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 22-09-2014
Model: Kuga
Silnik: 2.5 FHEV
Rocznik: 2020
Postów: 85
|
Odp: Czujniki parkowania - zniekształcony dźwięk z głośników
W Focusie mk4 to bodajże tryb działania przy słabo naładowanym akumulatorze, taki energooszczędny. Deska rozdzielcza w Kudze i Focusie to w zasadzie to samo, więc pewnie i pikanie ma takie same tryby działania
|