![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 16-07-2017
Skąd: Częstochowa
Model: Ranger
Silnik: 2.2 TDci
Rocznik: 2016
Postów: 3
|
![]()
Witam,
Czy ktoś już miał problem z AdBlue? Mam autko 8500km przejechane, dolewałem AdBlue zaraz pa zapaleniu się komunikatów, raz 10l, drugi raz z dystrybutora do pełna, wczoraj 10l, po przejechaniu około 400km zaczął wołać znów, zrobiłem kolejne 30km bez dolewania, wyłączyłem silnik i wypakowałem rzeczy z auta. Po ponownym uruchomieniu silnika wyświetlił komunikat: pierwszy: o końcu AdBlue do przejechania pozostało 2080km, a zaraz po nim kolejny komunikat: Awaria systemu AdBlue silnik zostanie unieruchomiony za 800km, i kolejny komunikat z symbolem klucza: skontaktuj się z serwisem. Czy miał ktoś podobny przypadek? Ostatnio edytowane przez SRS ; 04-11-2017 o 21:42 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Lukasz
Zarejestrowany: 07-06-2006
Model: Ranger T6 Wildtrak
Silnik: 3.2
Rocznik: 2014
Postów: 206
|
![]()
Jak rozmawialem z gosciem z pomocy drogowej to mowil ze maja duzo wezwan do Rangerow z adblue, jeden mial 20 pare kilometorow i ledwo wyjechal od dilera.
Mnie akurat tez holowal do dilera ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 16-07-2017
Skąd: Częstochowa
Model: Ranger
Silnik: 2.2 TDci
Rocznik: 2016
Postów: 3
|
![]()
No to kolega mnie pocieszył, Heh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 16-07-2017
Skąd: Częstochowa
Model: Ranger
Silnik: 2.2 TDci
Rocznik: 2016
Postów: 3
|
![]()
Diagnoza szwedzkiego serwisu: do wymiany pompa i jakiś czujnik znajdujące się w zbiorniku AdBlue, pompa wtryskuje cały czas. Ale było tam też autko, którego właściciel do zbiornika AdBlue wlał disla :-D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 30-05-2017
Skąd: Poznań
Model: Ford Ranger
Silnik: 3.2
Rocznik: 2017
Postów: 3
|
![]()
Witam,
ja jestem właśnie po naprawie AdBlue. Przejechane raptem 7100km. Pierwsza dolewka po 4100 ok.10 lirów przy 7100km komunikat zostało jeszcze 980 km dolałem i....zawiecha, komunikat nie gaśnie i zapaliła się kontrolka od AdBlue. 9 dni bez samochodu, wymiana pływaka w zbiorniku. Poprzedni Ranger 8 lat bezawaryjnej eksploatacji. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Lukasz
Zarejestrowany: 07-06-2006
Model: Ranger T6 Wildtrak
Silnik: 3.2
Rocznik: 2014
Postów: 206
|
![]()
To wszystko przez ta ekologie, cisna producentow z wyzszymi normami i musza instalowac takie cuda w autach a my sie musimy wtedy z tym meczyc
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
![]()
Customy i duze tranzole na nowym silniku 2,0 tez przez to przechodzą.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-08-2012
Skąd: z nad morza
Model: mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 40
|
![]()
A czy mozna wylaczyc programem ten system tak jak dpf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: Lukasz
Zarejestrowany: 07-06-2006
Model: Ranger T6 Wildtrak
Silnik: 3.2
Rocznik: 2014
Postów: 206
|
![]()
Mysle ze mozna wylaczyc, zwlaszcza ze to ten sam silnik co przed liftem
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::professional
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 20-02-2013
Skąd: Szczecin
Model: Galaxy '14
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2014
Postów: 1,849
|
![]()
przy okazji wyłączysz sobie norme euro6, tym samym homologacje auta, tym samym prawo do poruszania się po drogach publicznych.
może jeszcze silnik wyłączysz bo dużo pali i zainstalujesz piec na holzgas? |
![]() |
![]() |