![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Jan
Zarejestrowany: 22-07-2019
Skąd: Warszawa
Model: Focus ST170
Silnik: 2.0 Zetec VVt
Rocznik: 2002
Postów: 11
|
![]()
Cześć!
Mam zamiar założyć intercooler do forda focusa ST170 i tu jest pytanie plan jest taki że droga dolotu będzie wyglądać tak : filtr stożkowy w zderzaku przednim(albo przed chłodnicami albo zostaną zrobione dodatkowe wloty w zderzaku)następnie do Intercoolera później prosto do przepływki tu już seria czyli standard oryginalne elementy przepływka przepustnica I chciałbym wiedzieć, czy trzeba na coś uważać, czy może jakiś błąd jest w moim rozumowaniu jak powinien być zaplanowany cały układ? Z góry dzięki za odpowiedź! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
chyba coś ci się pomyliło
po co w silniku wolnossącym IC poza tym zaburzysz/ograniczysz napełnianie, więc tylko będzie gorzej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::beginner
![]() Imię: Jan
Zarejestrowany: 22-07-2019
Skąd: Warszawa
Model: Focus ST170
Silnik: 2.0 Zetec VVt
Rocznik: 2002
Postów: 11
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
hehehe - nie no, dawno nie czytałem tak zabawnego wątku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Łęczna
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EcoBoost AWD
Rocznik: 2013
Postów: 817
|
![]() Cytat:
Ale rób jak uważasz. Twoje auto, Twoja kasa..
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-01-2017
Skąd: Pniewy
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.5t + LPG
Rocznik: 2007
Postów: 222
|
![]()
Załóż IC w momencie uturbiania, tak jak powinno to być zrobione zgodnie że sztuka. Wcześniej ten układ jest zupełnie zbyteczy, IC ma za zadanie schodzić powietrze po spreżeniu w turbo/kompresor. Wolnossak zaciąga powietrze z otoczenia, więc go bardziej nie ochłodzisz, a wstawienie intercoolera jak już to zmniejszy ci moc samochodu w wzrosną ci opory przepływu w dolocie drastycznie.
Wysłane z niewybuchającego Szajsunga |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Jan
Zarejestrowany: 22-07-2019
Skąd: Warszawa
Model: Focus ST170
Silnik: 2.0 Zetec VVt
Rocznik: 2002
Postów: 11
|
![]()
Dzięki za odpowiedź!,na taką oczekiwałem już wszystko wiem. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |