![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 03-11-2019
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo ST220
Silnik: Duratec 3.0
Rocznik: 2002
Postów: 3
|
![]()
Dzień dobry! Szanowni Państwo, w moim Mondeo ST 220 z 2002 roku przestały działać zegary/liczniki. Mam auto około 2,5 roku. W ciągu tego czasu zdarzało się, że w czasie jazdy na chwile zapalały się wszystkie kontrolki, następnie gasły zegary. Po odłączeniu akumulatora na moment wszystko wracało do normy. Działo się to mniej więcej raz na pół roku. Niestety dzisiaj nawet odłączenie akumulatora nie pomogło, a usterka zdaje się być permanentna.
Czy jest to wina zegarów/liczników czy problem może być gdzieś głębiej zakopany? Auto jeździ, ale jest to niebezpiecznie bo nie działają kierunkowskazy. Być może to kwestia bezpieczników, możecie doradzić jakie to mogły by być bezpieczniki? Problem można zobaczyć tutaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Jestem z Wrocławia, jeśli możecie polecić jakiś dobry serwis we Wrocławiu byłbym wdzięczny. Z góry dziękuję za rady. Piotr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
A czy po odłączeniu akumulatora i podłączeniu po przekręceniu stacyjki wskaźniki idą do końca i wracają?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 03-11-2019
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo ST220
Silnik: Duratec 3.0
Rocznik: 2002
Postów: 3
|
![]()
Tak wcześniej się działo, po odłączeniu i podłączeniu akumulatora wskaźniki szły do końca i na początek, ale już tak się nie dzieje. Są kompletnie "martwe". Co to może oznaczać?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Spróbuj zrobić test zegarów , przytrzymaj przycisk od kasowania przebiegu i włącz zapłon, znajdź w sieci jak poprawnie się go wykonuje, według mnie to zimne luty na płytce za to odpowiadają ale równocześnie może to być uszkodzony moduł komfortu, jak możesz podłącz go pod forscana może on coś podpowie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,807
|
![]()
Sprawdź bezpieczniki 69 i 78 w kabinie.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 03-11-2019
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo ST220
Silnik: Duratec 3.0
Rocznik: 2002
Postów: 3
|
![]()
Bezpieczniki sprawdzone, są ok.
Oddałem auto do elektromechanika, odezwał się, że nie umie naprawić usterki. Auto do odbioru bez naprawy. Zasugerował, żebym wymienił zegary i sprawdził, czy problem nadal występuje. Czy myślicie, że to dobre podejście do tematu? Możecie podpowiedzieć jak znaleźć odpowiednie zegary tak żeby pasowały? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,807
|
![]()
Jeśli możesz podjechać do mnie do Legnicy to zapraszam. Sprawdzimy co je boli
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,807
|
![]()
Sprawdź jeszcze bezpieczniki F75 i F28 w kabinie
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |