![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 07-11-2017
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo MK 3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 12
|
![]()
Szanowni Koledzy i Koleżanki,
Na stół operacyjny trafił Mondek 2.0 TDCi rocznik 2004, 130 KM. Kręci, ale nie odpala. Wymieniony czujnik wałka rozrządu i wału korbowego ( to nie wniosło niczego do sprawy ). Oprócz tego filtry, olej, układ został odpowietrzony, wtryski sprawdzone. Elektryk dokładnie sprawdził Mondziaka i stwierdził, że jest wszystko dobrze i że prąd nigdzie nie ucieka a na wtryskach zasilanie jest. Była robiona próba przelewowa, wszystko jest w porządku. Paliwo było lane do flitra paliwa bezpośrednio z bańki umieszczonej wyżej, nic to nie dało. Objaw jest taki, że po przekręceniu kluczyka kręci ale nie odpala, jakby chciał a nie mógł. Odpala jedynie na plaku przy bezpośrednim wtryśnięciu go do dolotu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
A tak klasycznie zapytam, komputer podłączył ten mechanik i jakieś błędy sprawdził?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
A jak poluzujesz rurki do wtryskiwaczy to podczas kręcenia tryska paliwo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,425
|
![]() Cytat:
Cytat:
kto i jak sprawdzał wtryski? pewnie już zatarte jak chodziły na sucho... no i jak koledzy wyżej a przede wszystkim - Cytat:
Ostatnio edytowane przez rajman ; 21-05-2020 o 14:35 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
ford::beginner
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 07-11-2017
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo MK 3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 12
|
![]() Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Jak mechanik nie wykrył błędów to proponuję go zmienić kontrolnie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 29-11-2016
Skąd: Lublin
Model: mondeo
Silnik: 2.0 tdci ghia
Rocznik: 2004
Postów: 409
|
![]()
Wykrec zawór egr i bez egra sprobuj odpalic. miałem taki przypadek w mk3 ze egr był caly czas w pozycji maksymalnie otwartej i silnik nie był w stanie zapalic bo sie dusił spalinami. Bez egra odpalil odrazu. Takie same objawy były jak u Ciebie.
Ostatnio edytowane przez kamilns ; 22-05-2020 o 16:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
Co do EGR to też miałem taki przypadek u siebiem. Ale prostszym sposobem będzie jego zaślepienie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 07-11-2017
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo MK 3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 12
|
![]()
Zrobię tak jak mówicie. Albo go wykręcę albo zostanie zaślepiony. Dam znać o postępach prac. Wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 29-11-2016
Skąd: Lublin
Model: mondeo
Silnik: 2.0 tdci ghia
Rocznik: 2004
Postów: 409
|
![]()
wykrec
|
![]() |
![]() |