![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
|
![]()
przerabiałem juz z 5 reduktorów z 5 mikserów blosy i inne takie...
obecnie nie mam lpg i jestem szczęśliwy jednak zastanawiam się nad autronicem al-700 bo komputera z silniczkiem krokowym jeszcze nie miałem w historii. ostanio miałem klasyke instalacje na mikserze i śrubie obrotowej. instalacja szarpała a i auto paliło 14L lpg, gdzie bęzyny pali 8-9.... jakie macie doświadczenia z autrocikiem?bo interface do tego mam program mam założyś sam sobie umiem, tylko nie chce wydać 234 zł a efekt pozostanie bez zmian....
__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
|
![]()
czy tałem 3 z 4 tych linków. ( tez wpisałem w gogle ) ;]
tylko mi chodzi konkretnie o takie auto ile to to pali bo jak tak samo jak i instalka moja wcześniejsza to musze sobie kupić szpachle z włuknem ( aby zaszpachlowac dziure po korku wlewu gazu ). tylko mam przypadkiem interface do autronica AL-700 z wsystkimi możliwymi programami i tak myśle.. bo jeszcze butla i reduktor w aucie jest !JESZCZE...! nie chce ktoś kupić interface'a Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ?
__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
|
![]()
nic lepiej mieć nie będziesz,ja mam Autronic AL-700 i z krokowym i mikserem to jest nie za dobrze zawsze było coś nie tak.Jak nie na wolnych obr to na wysokich było nie tak.Spalanie średnie (1,6 16V) od 10 do 13 więc sporo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]()
escort_xr3i, Tylko instalacja z mojego profilu da Ci zapomnienie, że jeździsz na LPG... Sekwencja dla Ciebie: Stella i sterownik Leonardo Pro. :fcp29
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Przeciez leonardo nie jest sekwencją |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]()
Slawko, :fcp14 Szanowny Kolego. Oczywiście, że nie jest sekwencją, skoro jest sterownikiem gazu w instalacji. Zapraszam na stronę: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i do wyszukiwarki na tejże. Nie jestem Przedstawicielem Handlowym; wiem tylko, co do czego w instalce Elpigaz. Pozdrawiam.Grzegorz. Najlepsze są dywagacje nt instalacji innych, choć zwykle - sądząc wg postów na forum - sprawiających zwykle problemy. Ja konsekwentnie piszę o instalacji "Elpigaz", bo wraz z synem nie mamy z nią żadnych problemów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
|
![]()
widziałem się z trzema XRami takimi jak ten mój czyli 96KW, i każdy tak samo jak i ja marudził na gaz. może poprostu ten silnik "nie lubi gazu"...
w trasie da się tym zrobić spalanie 7.5 tylko cza na żagle jeździć... ale sie da no i jest bardzo elastyczny tj 5 bieg 2.5 tys i bez problemów można wyprzedzać.. wiem, że to nieekonomiczne ale na lpg sie tak nie dało bo by się zaszarpał więc mówię jak jest na pb. i tak sie też zastanawiałem czy nie zapodać urzywanej sequencji nawet miałem na allegro za 600 zł ( sam przód od sequenta ) dream . bo na mikserach to wyglądało tak ja rozumiem, że musi być swięźka aby auto jakoś jeździło ale kurde przepustnica w najwęższym miejscy 55mm ( tak to 60) a mikser 30... papierrem przetuningowałem go na 37,6 i było lepiej ale nadal ograniczało. kurde to ja taką zwięźke bym zapodał na przepustnice tego słabszego tj 1.8 16v 105 km bo ten ma przepustnicę 45 to może by jakoś z takim autem jeździł. porażka te gazy wszystkie wg mnie autronica też chyba nie zakładam. niechce ktoś interface'a z programami ? po kosztach ;] ?
__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]()
escort_xr3i, To, co przedstawiłeś na fotkach jako zwężkę, jest mikserem właśnie. Źle dobrany pod względem wielkości - lub, jak wolisz "kalibru" - będzie znacząco wpływał na pracę silnika. Wynika to z ilości otworków i ich średnicy przez które jest podawany gaz. Porównaj sobie palniki na kuchence gazowej w kuchni; są 4: 2 powiedzmy średnie, jeden malusi i jeden, ten największy. Zwykle korzystamy z największego, bo jego wydatek gazu jest najkorzystniejszy i najszybciej na nim woda się zagotuje. Rozumiem, że jesteś na etapie "reaktywacji" LPG w autku? Spróbowałbym dowiercić otworki co drugi, jak masz teraz. Dostarczysz tym samym większą ilość gazu; może pomoże?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Cytat:
Pradopodobnie gdybyś nie postawił w cytowanym wczesniej prze ze mnie zdaniu dwukropka, to bym nic nie napisał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. escort_xr3i nie znam sie na tym, ale wydaje mi sie, ze ten mikser jest zdecydowanie za mały do Twojej przepustnicy. Powinien miec zdecydowanie wiekszy przelot. |
||
![]() |