![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-03-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]()
Witajcie
Wczoraj chciałem wyregulować luz na maglownicy, wyposażyłem się w ucięty klucz 17 i pełen zapału wszedłem pod samochód poszukiwaniu zielonej śruby. Śruba regulacyjna się znalazła niestety uchwyt jest w postaci 4 wpustów. Czy można gdzieś taki klucz zakupić ? Oraz czy można zakupić gdzieś ową śrubę regulacyjną ? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,152
|
![]()
Wygląda dość prosto dopasować takiej średnicy sworzeń lub rurkę i naciąć flexem rowki o takim samym rozstawie jak są wypustki na w/w fotce i masz cały klucz . Choć mi to bardziej wygląda na zaślepkę która uszczelnia a być może pod nią jest konkretna śruba regulacyjna.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-03-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]()
Próbowałem ją ruszyć ale siedzi ciasno, widać 1-2 zwoje gwintu. Po przewertowaniu kilku forum byłem pewien że zastanę w tym miejscu zieloną śrubę na klucz 17mm, niestety jest coś takiego.
Nie zostaje nic innego jak dorobić klucz z rurki jak wspomniałeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-03-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::expert
![]() Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,152
|
![]() Cytat:
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-03-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]()
W śrubie są wpusty więc muszą być wypustki / kły.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Wiesiek
Zarejestrowany: 29-05-2015
Skąd: Mielec
Model: FORD S MAX
Silnik: 2 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 36
|
![]()
Ludzie to nie ta śruba ,w tym miejscu nie ma regulacji ,popatrzcie sobie na alegro jak wygląda przekładnia a nie na pałę odkręcacie co popadnie:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-03-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-03-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]()
Luz usunięty bez rozkręcania czegokolwiek po za osłona silnika. Klucz oczkowy 17mm za 2,5zl przecięty w połowie zdał egzamin. Należy zerwać czerwony pierścień (zdaje się ze swego rodzaju plomba) który znajduje się na śrubie by odpowiednio nasadzić klucz.
|
![]() |
![]() |