![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2011
Model: Ford Focus III
Silnik: 1.6 Tdci 115 kM
Rocznik: 2011
Postów: 49
|
![]()
Witam,
Co może być przyczyną drgań wnętrza na drugim biegu w zakresie obrotów 1800 - 2100 przy prędkości 30-50 km/h. Na wyższych biegach w tym zakresie jest ok, no może na III biegu ale prawie nie odczuwalne.Nie trzepie bardzo ale jest to odczuwalne. Jakieś pomysły? Z góry dziękuję. Focus MK3 - 2011 1.6 TDCI 115kM, przebieg 180 tys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 24-01-2015
Skąd: Bydgoszcz
Model: Ford Connect ACTIVE/Kia ProCeed GT MY2022
Silnik: 1,5 TDCI 120 KM /1,6 T-GDi 206 KM
Rocznik: 2022/2021
Postów: 332
|
![]()
A nie przypadkiem problem z krzywą felgą albo oponą uszkodzoną?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 01-04-2013
Skąd: Rumia/Gdynia
Model: focus MK3 FL
Silnik: Ecoboost 1.5 150/182km
Rocznik: 2016
Postów: 17
|
![]()
Sprawdził bym przeguby wewnetrzne większe prawdopodobieństwo że to będzie prawy przegub na tej dłuższej półosi lub też sama podpora łożyska. Miałem podobny objaw ale w zakresie 60-90 km . Ja wymieniłem całą półoś prawą i objawy ustały.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 08-05-2016
Skąd: Kraków
Model: FORD FOCUS MK3 2011+
Silnik: 1.6TDCI 140kM
Rocznik: 2012
Postów: 100
|
![]()
prawdopodobnie półosie napędowe do wymiany przy takim przebiegu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::amateur
![]() Imię: Kordian
Zarejestrowany: 09-01-2015
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus Mk3
Silnik: 1.6 TDCI 115KM
Rocznik: 2013
Postów: 1
|
![]() Cytat:
Udało się dojść co powodowało te wibracje? U mnie wibracje były bardzo mocne na 3,4,5 bieg powyżej 3000rpm. Wymieniona lewa półoś komplet z przegubem i zacząłem ostatnio właśnie odczuwać opisane wibracje na 2 biegu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 21-11-2019
Model: Focus
Silnik: Diesel
Rocznik: 2011
Postów: 30
|
![]()
jest sporo opcji do wyboru.
poduszka silnika / skrzyni końcówka drążka przegub wew. uszkodzone felgi guz na kole |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: Dominik
Zarejestrowany: 24-09-2024
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 1
|
![]()
Witam, ma podobny problem ale pojawił się on dopiero po wymianie obu półosi.
Pojechałem do mechanika z myślą wymiany przegubów bo słyszeli szum, ale on finalnie wymienił obie półosie. Na początku było wszystko dobrze ale po około 2 tygodniach i jednej dłuższej trasie właśnie w okolicy 2 tys obrotów na karoserii były wyczuwalne coraz mocniejsze drgania. Stwierdził że pewnie wadliwa ośka i wymienił na nowe, po 2 tyg problem się powtórzył. Wymienił dwie poduszki pod skrzynią. Ale po tygodniu i trasie 300 km po autostradzie problem wraca. Na początku lekkie drgania są odczuwalne tylko w okolicy 2 tys obrotów. Potem z mniejszą częstotliwością drga też przy wyższych obrotach i prędkościach. Stwierdził że sprzęgło jest „twarde” i to pewnie dwumasa, ale problem nie występował przed wymianą półosi, a biegi wchodzą bez zarzutu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-05-2012
Model: ford focus
Silnik: tdci
Rocznik: 2012
Postów: 2
|
![]()
Koniec końcow wiadomo co było , mam ten sam objaw, 2 i 3 bieg drgania koło 2 tyś obrotów podczas przyspieszania , czy felgi aluminiowe czy stalowe bez różnicy , pół oś lewa i prawa cała wymieniona , poduszka silnika ta od rozrządu też wymieniona troszkę lepiej ale jeszcze są drgania...
|
![]() |
![]() |