![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-10-2011
Model: s-max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
![]()
Witam.
Mam problem. Potrzebuję odłączyć przednią poduszkę pasażera, aby móc wozić dziecko. W ASO krzyknęli 700-1000złGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czy istnieją jakieś "domowe sposoby" rozwiązania tego problemu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-08-2009
Skąd: Warszawa
Model: S-MAX II
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 207
|
![]()
Ja bym chyba napisał do Forda. Że samochód rodzinny a takie sceny robią.
Ale nie pomogę. Ostatnio edytowane przez Agnesqa ; 29-03-2012 o 13:38 Powód: nie cytujemy całych postów |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 18-02-2008
Skąd: Poznań
Model: S-max Titanium+ DVD 7"
Silnik: 2.0 TDCI 143KM
Rocznik: '06 i nadal jeżdzi! :)
Postów: 164
|
![]() Cytat:
pozdrawiam XPrzemo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-10-2011
Model: s-max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
![]()
A jak podchodzi do tego Policja?
Czy jest potrzebne jakieś zaświadczenie o odłączeniu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 18-02-2008
Skąd: Poznań
Model: S-max Titanium+ DVD 7"
Silnik: 2.0 TDCI 143KM
Rocznik: '06 i nadal jeżdzi! :)
Postów: 164
|
![]()
po modyfikacji - ASO posiada odpowiedni manual do tego celu- masz auto przystosowane tak samo jak fabrycznie producent to opracował - przełącznik w prawym schowku a sygnalizacja na środkowym przełączniku od awaryjnych oraz info na convers+
...a policja w zasadzie nie ma do tego nic - używasz zgodnie z instrukcją a wsio posiada homologację - tylko musisz mieć papier (w razie prokuratora po wypadku) od ASO że pomimo że auto nie wyjechało z fabryki z układem odłączającym prawy airbag -to układ został prawidłowo zainstalowany przez uprawniony podmiot. pozdr! XPrzemo Ostatnio edytowane przez Agnesqa ; 29-03-2012 o 13:38 Powód: nie cytujemy całych postów |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: S-Max FL +Mondeo5Vig
Silnik: 2.0TDCi 140KM +180KM
Rocznik: 09.2010 +08.2017
Postów: 1,467
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-10-2011
Model: s-max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez Agnesqa ; 29-03-2012 o 13:38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Kraków
Model: S MAX II Titanium 4x4 180 Aut
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 284
|
![]()
Witam, jest to do zrobienia, zupełnie łatwo i prosto przez dowolnego doświadczonego elektryka samochodowego. Po odłączeniu poduszki, by komputer nie wykazywał błędu, wpinany jest rezystor który symuluje poprawną pracę poduszki ( tak samo jak robią oszuści wsadzający zaślepki zamiast air bagów)
Całość jest realizowana na 1 przełączniku. Problem natomiast polega na tym że można zapomnieć włączyć poduszkę ponieważ convers nie informuje o jej stanie. Wg mnie 700 zł w ASO jest lepszym wyborem niż 200 zł dla elektryka. ASO podepnie switch w przewidziane na niego miejsce i fajnie go oprogramuje, elektryk tylko zamontuje "uroczy" wyłącznik w schowku którego stan musimy kontrolować sami.
__________________
_ Ostatnio edytowane przez pawel2m ; 30-03-2012 o 23:52 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-10-2011
Model: s-max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 06-05-2013
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 2
|
![]()
Witam mam S-Maxa od 2009r. auto działa sprawnie i bez zarzutu ale od 3 tygodni świeci się lub czasami znika kontrolka poduszki powietrznej. Zapaliła się pierwszy raz jak jechałem po kiepskiej jakości(płyty na S3) drodze z dużą prędkością 130-140km/h. Auto z tego co wiem było bezwypadkowe, obecnie przebywam zagranicą i nie wiem czy zgłosić się do serwisu Forda żeby podpięli pod komputer i sprawdzili czy poczekać do sierpnia kiedy wrócę do kraju i wtedy udać się do mechanika. W instrukcji obsługi napisali żeby niezwłocznie skontaktować się z serwisem po zapaleniu tej kontrolki. Co robić?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|