![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-02-2020
Skąd: Cieszyn
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2014
Postów: 8
|
![]()
Witam Wszystkich.
Mam taki problem z awarią czujnika, która nastąpiła zaraz po wymianie licznika na ten z dużym wyświetlaczem. Auto to Focus mk3 2014r PL 1.6 TDCi. Co może być problem?. Dodam, że inicjalizację ABS robiłem i nic to nie dało. System mierzenia ciśnienia w kołach jest na podstawie ABS. Dzięki za odpowiedzi i pomoc. Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,744
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::professional
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 26-07-2017
Skąd: Piekary Śląskie
Model: ff3 - dołożone wszystko
Silnik: 1.6 tdci 115KM
Rocznik: 2014
Postów: 1,296
|
![]()
Konfiguracja przegrana?
Cytat:
Ostatnio edytowane przez dzwiedziu ; 08-09-2021 o 18:24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,744
|
![]()
Ok czyli słyszałem dzwon tylko nie widziałem z którego kościoła. To co pisałem dotyczy polifta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,688
|
![]() Cytat:
Tak więc DDS w polifcie bez problemu daje się aktywować w miejsce wyłączonego TPMS.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-02-2020
Skąd: Cieszyn
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2014
Postów: 8
|
![]()
Mój licznik jest z 2013 roku a auto z końcówki września 2014. Co w takim razie mam zrobić? czy da się to naprawić u kogoś z szanownych Panów?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::professional
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 26-07-2017
Skąd: Piekary Śląskie
Model: ff3 - dołożone wszystko
Silnik: 1.6 tdci 115KM
Rocznik: 2014
Postów: 1,296
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-02-2020
Skąd: Cieszyn
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2014
Postów: 8
|
![]()
Po wymianie licznika zmieniłem tylko przebieg w Forscan i nic więcej.
Jeśli można prosić o podpowiedź jak to zrobić to z góry dziękuję. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 26-07-2017
Skąd: Piekary Śląskie
Model: ff3 - dołożone wszystko
Silnik: 1.6 tdci 115KM
Rocznik: 2014
Postów: 1,296
|
![]()
Kopiujesz konfigurację centralną do licznika i usuwasz błędy.
W nowym liczniku podnosiłeś czy cofałeś przebieg by się zgadzał? Bo to też ważne jak cofałeś to czym dokładnie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,688
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |