![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Gorzów WLKP
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 tdci 140 KM DW10C
Rocznik: 2010
Postów: 27
|
![]()
Robiłem wtryskiwacz i nie wiem jaki moment dokręcenia łapy wtryskiwacza. Na forum znalazłem w zależności od kształtu, były dwa rysunki. Mojego niestety nie było. Momenty były dwa 80 Nm i 85. Przykręciłem tym słabszym i pękła łapa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Stan
Zarejestrowany: 29-12-2013
Skąd: Johannesburg/RPA
Model: Ford E-150 Conversion
Silnik: 4.6
Rocznik: 2006
Postów: 1,756
|
![]()
Witam
Dla silnika- etap emisji III,IV,IV LDT moment dokręcenia wtryskiwacza. 1 etap 4Nm 2 etap 45 stopni Dla silnika- etap emisji V 1 etap 7Nm 2 etap 55 stopni pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,938
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
skad ty wziales takie sily? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Gorzów WLKP
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 tdci 140 KM DW10C
Rocznik: 2010
Postów: 27
|
![]()
Siły wziąłem z forum. Był rysunek z dwoma łapami A i B. Tylko że teraz jeszcze raz sprawdziłem po twoim pytaniu jest tak że pierwszy moment 7 Nm a drugi 80 A i 85 B . Dopiero teraz się dopatrzyłem ze gwiazdka w nawiasie oznacza chyba stopnie, albo niżej było wyjaśnione że gwiazdka to stopnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mój błąd .
Dzięki koledze wyżej za informacje. Dam znać jak auto się sprawuje po naprawie wtrysku i czyszczeniu kolektora ssącego. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 27-10-2016
Skąd: UK
Model: Galaxy razy 2 :)
Silnik: 2.0 TDCI DW10C 140KM->163KM oraz 2.0 TDCI 143KM DW10
Rocznik: 2014 oraz 2010
Postów: 84
|
![]()
Kolega, a jakimi bledami Ci sypal system ze wymianiales wtryskiwacz?
Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Gorzów WLKP
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 tdci 140 KM DW10C
Rocznik: 2010
Postów: 27
|
![]()
Błędy były P093 i P094 ( duża nieszczelność paliwa i mała nieszczelność paliwa), oraz błąd P0130 - Obwód O2( rząd cylindrów1, czujnik 1). Dopiero dzisiaj wpisałem korekty wtryskiwacza w forscanie., bo wcześniej nie zdążyłem. Wczoraj zrobiłem około 100 km ale tak na spokojnie bo wtryskiwacz nie miał przypisanego jeszcze kodu IMA. Jutro będę wracał z pracy to mu dam trochę obciążenia. Robiłem tylko jeden wtryskiwacz bo z kasą krucho tym bardziej że od razu musiałem regenerować alternator, wymiana świec żarowych, uszczelki i trochę się nazbierało. A robiłem tylko ten co najbardziej przelewał ( 220 ml przez 4 min)
Ostatnio edytowane przez bombello ; 26-10-2021 o 04:28 Powód: Błąd gramatyczny |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-11-2010
Skąd: ŚWIDNICA
Model: ford galaxy
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 95
|
![]()
O kurczę....80 Nm???? I nie wyrwałeś szpilki z bloku silnika???Z tego co pamiętam , to 28 Nm...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Gorzów WLKP
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 tdci 140 KM DW10C
Rocznik: 2010
Postów: 27
|
![]()
Na szczęście nie uszkodziło gwintu w głowicy bo mam śruby a nie szpilki. Dokręcałem z siłą podaną przez kolegę wyżej a mianowicie 7Nm i 55 stopni i jest ok. Jednak chyba trzeba będzie niedługo zrobić te trzy wtryski kolejne, wymienię jeszcze tylko filtr paliwa na oryginalny fordowski bo dalej wyrzuca te błędy ale powiem szczerze że dużo rzadziej.
|
![]() |
![]() |