![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Leonn
Zarejestrowany: 13-04-2016
Skąd: Sieradz
Model: MONDEO
Silnik: 2.0 I
Rocznik: 2007
Postów: 38
|
![]()
Witam
Dopadł mnie problem nie równo pracującego silnika na biegu jałowym. Pracuje nie równo aż słychać postukiwanie dwumasy. Stawiałem na cewkę ale pozamieniałem i nadal to samo - odpinałem pokolei i na pierwszym po odpięciu wtyczki zero reakcji Pojechałem na diagnostykę Próba olejowa - OK Próba ciśnienia sprężania - 7 , 15 , 15 , 15 Auto chodzi na gazie więc podejrzewam wypalone zawory na pierwszym cylindrze - naprawa minimum 2300 do 3500... O_o Za co.... Dawno nie były regulowane zawory lecz mam pytanie czy możliwe że wystarczyła by tylko regulacja zaworów czy jak był za ciasno to na pewno wypaliło już gniazdo - silnik tylko ubolewa na wolnych obrotach - po ruszeniu nie odczuwam żadnej awarii jedynie spalanie nieznacznie wzrosło... odkąd pojawił się ten problem auto zrobiło około 6-7 tyś km Dać do mechanika czy próbować samemu - nie chciał bym żeby mnie naciągnęli może nie potrzeba zaraz takiego remontu Pozostałe rzeczy jak olej, płyn itp OK zero problemów ubytków itd Ostatnio edytowane przez LeonnMondeo ; 13-06-2019 o 20:45 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 26-02-2010
Skąd: Bełchatów
Model: mondeo Mk3
Silnik: 2.0 16V
Rocznik: 2005
Postów: 824
|
![]()
trzeba zdjąc głowice i zobaczy co się stało nikt wróżbitą nie jest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-02-2022
Skąd: W-aw
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 125KM
Rocznik: 2008
Postów: 10
|
![]()
Taki sam problem mam w silniku 1.8 Duratec.
Auto straciło moc w czasie jazdy po autostradzie, nierówna praca, na 3 cylindrach. Przewiezione lawetą na warsztat, który dokonał pomiaru kompresji: 1. Brak kompresji na jednym z cylindrów. 2. Na dwóch cylindrach jest po 12. 3. Na jednym 11. Na pewno wypalone zawory/ zawór nad cylindrem bez kompresji. Ale co z resztą? Pełna regeneracja głowicy- to na pewno. Sprawdzenie pierścieni przy okazji demontażu głowicy- również. Ile to orientacyjnie może kosztować? Pytam, bo auto uległo awarii w ósmym dniu od zakupu. Przejechane ok 400 km Sprzedawca, osoba prywatna, oczywiście jest ,,w szoku i mocno zdziwiona" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-03-2019
Model: mondeo mk3
Silnik: 1.8
Rocznik: 2004
Postów: 413
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |