![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 10-11-2012
Skąd: Warmia
Model: C-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
![]()
Witam serdecznie
z góry przepraszam jeśli powielam ale nie znalazłem żadnej wyczerpującej odpowiedzi, a więc tak, mam dwa auta, potencjalnie dawca i biorca, mianowicie: 1. Dawca: Foka 2.0 Tdci 2004r 280kkm, Ghia, 2-gi właściciel, wszystko na czas, serce bije jak dzwon jednak rudy żre do okoła na maxa, środek też już swoje przeszedł. 2. Biorca: Foka 1.6 Benz 160kkm, Ghia + tempomat czego nie ma w/w, 1-wszy właściciel, wszystko na czas, zero rdzy, wygląd jak na swoje lata fenomenalny, środek jak z salonu, jednak serce padło na zawał i się skończyło. Pytanie czy jest sens i w ogóle możliwość przełożenia silnika diesla do benzyny? Jeżeli tak to szybko myśląc to przekładam silnik+skrzynia razem z sankami (razem pół osie, amory, piasty, tarcze), wydech i chłodnice, tylko nie wiem jak elektronika, czy wystarczy sam komputer i wszysko pasuje, czy będą inne wtyczki i trzeba całą wiązkę pruć i rzeźbić, no i liczniki liczniki, pewnie jeszcze coś pominąłem, pewnie wiele, ale czy to ma sens ? Czy po prostu oddać wszystko na przetopienie i kupić za to rower elektyczny z ali? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,663
|
![]()
1. Czemu temat w dziale C-Max jeśli to Focus?
2. Wszystko do przedniej grodzi do wymiany, wiązki silnika inne, komputer inny, półosie inne, licznik i tempomat to będzie pikuś przy tym (immo i tak przejdzie ze wszystkimi gratami, niestety przebieg też przyjdzie z dawca). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 10-11-2012
Skąd: Warmia
Model: C-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
![]()
Antej Foka że Focus C-Max, przepraszam za niedoprecyzowanie, ale tak to C-Max
wszystko do przedniej grodzi, no ok, a jak to jest z wiązką, czy trzeba rzeźbę robić, jak to połatać potem, tak najbardziej elektronika najbardziej mi spędza sen z powiek, o ile całość można przełożyć mechanicznie, to jeżeli elektronika nie pasuje to dla mnie kosmos się zaczyna. Czy to może się udać ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,663
|
![]()
Wiązka silnika to jedena wielką pajęczyna, wymieniasz całość, bez cięcia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 10-11-2012
Skąd: Warmia
Model: C-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
![]()
Antej całą calutką? od aku aż po tylne światła ?? bo pewnie nie ma żadnych złączek po drodze
Czyli teoretycznie jest jakaś szansa, ale trzeba dodatkowo środek cały rozebrać od gołej blachy łącznie z deską żeby kabelki poprzekładać, omg jak to przez grodź przeciągnąć, już widzę te trzymania wiązki jak strzelają, ile to przygody, widzę że to nie takie plug and play jak myślałem. Edit: czy wiązka silnika jest integralna z całą instalacją elektryczną auta, czy jakoś inaczej to wygląda Ostatnio edytowane przez Jubson ; 07-06-2022 o 22:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,663
|
![]()
Wszystko napisałem, resztę zobaczysz w aucie albo na zdjęciach z allegro.
Oczywiście że są złącza pośrednie, nikt nie ciągnie jednego przewodu przez całe auto. |
![]() |
![]() |