Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Kuga
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-07-2022, 21:34   #1
Kugabiala
ford::amateur
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 22-07-2022
Skąd: Staszów
Model: Kuga mk1
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2010
Postów: 6
Domyślnie 2.0TDCI 140KM Chwilowe wysokie ciśnienie paliwa - awaria silnika

Witam pisze tu ponieważ w dziale diesel się nie dało… trafiłem na forum bo nikt nie ogarnia mojego problemu próbowałem również znaleźć podobny temat ale nie ma takiego… mianowicie, Ford Kuga 2010r 2.0TDCi 140KM (pompa delphi ) 137000km auto przyjechało z Francji delikatnie uszkodzone prawa lampa przód i zderzak, odpalające jeżdżące w trakcie napraw blacharskich po raz pierwszy zaczęła kaprysić, tzn nierówna praca zaraz po odpaleniu później ciężko odpalała i zaraz gasła trafiła do mechanika powiedzieli ze coś z ciśnieniem paliwa wymienili zawór na listwie wtryskowej oraz zawór na pompie wysokiego ciśnienia auto zaczęło jeździć błędy nie wyskakiwały od tamtej pory może jeszcze z raz na krótko pojawił się komunikat awaria silnika samoczynnie zgasł i ok. 4-5 miesięcy był spokój, od tygodnia problem powrócił ale ma trochę inne objawy tzn. Autem jeździła żona głównie krótkie trasy postanowiłem je przegonić auto dostało w przysłowiowa dupe ale zdziwiło mnie ze na piątym biegu ciężko przekroczyć 140-160km/h po czym jak już złapało te 160 zwolniłem przejechałem jeszcze ok. 2km i nagle czerwony napis awaria silnika auto straciło jak by na chwile moc i za moment moc wróciła kontrolki świeciły dalej tzn czerwone „i” oraz „awaria silnika” auto zgasiłem po chwili zapaliłem 0 błędów jedzie dalej po czym za chwile powtórka z rozrywki od tego czasu już jest to nagminne i czasem dojdą do tego kontrolki żółty check oraz kontrola trakcji auto raz straci moc całkowicie a nieraz moc odzyska kontrolki świecą dalej… mechanicy nie podaj kodu bledu lecz stwierdzili ze jest to jakiś ogólny błąd od przerwy w dostawie paliwa czy coś podobnego, zostały podmienione zawór na listwie, listwa wtryskowa (używka) zawór na pompie wysokiego ciśnienia nic nie pomogło zmienili jeszcze jakieś 3 wtyczki które niby w fordach lubią się posypać jedna to od zaworu ciśnienia na listwie 2 kostka od listwy wtrysków i 3 nie pamietam, bez efektu wtryski sprawdzili na przelew mówią ze są w normie i nie czepili by się wtrysków teraz pompa wysokiego ciśnienia pojechała na sprawdzenie środa badz czwartek będzie diagnoza… nikt nie wie co to może być… ford ogólnie odpala ładnie nie kopci ma moc pracuje ładnie na jałowym biegu. Czy ktoś tak na sucho bez konkretnych kodów błędów po moim opisie jest w stanie coś podpowiedzieć naprowadzić na jakiś trop??? Może ktoś tu jest z okolic Staszowa Świętokrzyskie i chciał by pomoc w temacie ??? Słyszałem coś o zimnych lutach na liczniku które lubią takie dziwne sytuacje stwarzać natomiast nie bardzo objawy sa podobne jedynie błąd awaria silnika, mechanicy ogólnie mówią ze nie ma bledu np od dpf czy od turbiny czy czegokolwiek innego by się czepiać innych podzespołów, podpieli kompa podczas jazdy i mówią ze jest tylko w momencie jak wyskakuje błąd i auto traci moc a czasem jest nawet takie odcięcie ze aż szarpnie jak by paliwa brakło skok ciśnienia dokładnych wartości nie podam ale np. Z 350bar nagle na 750… może złe to opisuje ale sory jestem laikiem… pisze co słyszałem od „mechaników”


Ostatnio edytowane przez SRS ; 25-07-2022 o 22:29
Kugabiala jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2022, 09:02   #2
Kugabiala
ford::amateur
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 22-07-2022
Skąd: Staszów
Model: Kuga mk1
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2010
Postów: 6
Domyślnie Odp: 2.0TDCI 140KM Chwilowe wysokie ciśnienie paliwa - awaria silnika

Ktoś coś podpowie ??
Kugabiala jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2022, 11:08   #3
zmulim
FCP member
 
Avatar zmulim
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,646
Domyślnie Odp: 2.0TDCI 140KM Chwilowe wysokie ciśnienie paliwa - awaria silnika

Fajnie było by wiedzieć jakie błędy wyrzuca PCM, bo na pewno to robi. Inaczej ro raczej wróżenie z fusów.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zmulim jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2022, 12:15   #4
Kugabiala
ford::amateur
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 22-07-2022
Skąd: Staszów
Model: Kuga mk1
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2010
Postów: 6
Domyślnie Odp: 2.0TDCI 140KM Chwilowe wysokie ciśnienie paliwa - awaria silnika

Po założeniu pompy jutro prawdopodobnie podjade na kompa i napisze jakie błędy wywala.
Kugabiala jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2022, 16:48   #5
Kugabiala
ford::amateur
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 22-07-2022
Skąd: Staszów
Model: Kuga mk1
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2010
Postów: 6
Domyślnie Odp: 2.0TDCI 140KM Chwilowe wysokie ciśnienie paliwa - awaria silnika

Goście co sprawdzali pompę mówią ze „pompka przetłaczajaca” w pompie „łopatki” wyglądają Ok lecz widac na elementach przebarwienia które mogą świadczyć o złej jakości paliwie, pytali czy używałem środków do czyszczenia układu wtryskowego ?? Mówię ze tak liqui moly pierwszy raz listopad/grudzień drugi raz Ok. 2 tyg temu, to ich odpowiedz ze te przebarwienia mogą być tez z tego preparatu. Sekcji nie rozbierali ich odp na pytanie czy przez to w jakim stanie jest ta pompa mogą dziać się takie rzeczy jest „nie wiadomo” bo pompa na stole działa tłoczy paliwo robi ciśnienie działa Ok. Jeśli chodzi o koszt pompy robienia to sekcje plus pompka przetłaczajaca 1400zl sama pompka bez sekcji 800 ?? Waszym zdaniem robić cis z ta pompa czy nie ruszać zapłacić za sprawdzenie ??
Kugabiala jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-07-2022, 21:20   #6
Kugabiala
ford::amateur
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 22-07-2022
Skąd: Staszów
Model: Kuga mk1
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2010
Postów: 6
Domyślnie Odp: 2.0TDCI 140KM Chwilowe wysokie ciśnienie paliwa - awaria silnika

Błędy w aucie : P0094 oraz P0093 Ktoś coś podpowie ??
Kugabiala jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-07-2022, 10:00   #7
Kugabiala
ford::amateur
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 22-07-2022
Skąd: Staszów
Model: Kuga mk1
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2010
Postów: 6
Domyślnie Odp: 2.0TDCI 140KM Chwilowe wysokie ciśnienie paliwa - awaria silnika

Pomimo braku odzewu i pomocy ze strony forumowiczów, opisze dalsze działania.
Został zrobiony test na przelew wtrysków w ciągu nie całej minuty jedna z mezurek zapełniła się całkowicie (10ml) natomiast kolejne miały 2ml 3ml i 1ml wtryski poszły do sprawdzenia… dzięki forumowicze za ogrom podpowiedzi i pomoc.. działamy dalej i prześle kolejne raporty po obserwacji i naprawie.

Ostatnio edytowane przez Speedo ; 09-08-2022 o 09:26 Powód: Dubel
Kugabiala jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-08-2022, 11:37   #8
Pilip
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-08-2011
Skąd: Lublin
Model: S-MAX
Silnik: 2,0 Tdci po witaminkach od Mayaka
Rocznik: 2010
Postów: 20
Domyślnie Odp: 2.0TDCI 140KM Chwilowe wysokie ciśnienie paliwa - awaria silnika

Coś się wyjaśniło? Mam podobny problem....
Pilip jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:34.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.