![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Przemysław
Zarejestrowany: 05-07-2017
Skąd: Ostrów Wlkp.
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 2.0 TDCI 133 KM (136 KM)
Rocznik: 2005
Postów: 16
|
![]()
Dzeń dobry, na początek przywitanie, gdyż do tej pory obserwowałem forum, a teraz piszę mój 1 post.
Posiadam focusa MK2 2.0 TDCI 136KM (w dowodzie jest napisane 98KW, czyli 133, ale mniejsza z tym), 2005r, 180 tyś. KM. Autko posiadam ponad miesiąc (znam jego historie gdyż odkupiony od znajomego) i nie było z nim problemów do dziś kiedy wracam z trasy do domu. Auto straciło moc i zaczęło poszarpywać przy przyspieszaniu, a gdy wcisnąłem pedał gazu to za mną chmura dymu. Myślałem że dopala się DPF, ale po ponad 20 km, nadal to samo. Po otwarciu maski okazało się że pękł taki oto wąż - pomiędzy intercoolerem a motorem. 1. Czy wymiana samego węża wystarczy czy trzeba jechać do kogoś kto mi to podepnie pod komputer i wykasuje błędy (na desce żadnych błędów ani cheeck'ów nie mam. 2. Na zdjęciu widać jak z węża bryzgał nieznacznie olej, czy to normalne? Ostatnio edytowane przez SRS ; 09-08-2017 o 22:53 Powód: wszyscy wiedzą że to Ford Focus 2004-2008 po to jest prefix |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-06-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3
Silnik: 1,6 TDCI DPF (115 KM)
Rocznik: 2012
Postów: 333
|
![]()
Wymiana to raz. Błędy na pewno się zapisały ale jedź na komputer w innym celu: po skasowaniu błędów i naprawie węża przejedź się trochę i zobacz czy w komputerze nie pojawiły się ponownie błędy o zbyt dużym / zbyt małym ciśnieniu doładowania. Jeżeli tak wymień również zawór sterowania turbiny bo przekłamuje a dziura pojawiła się z powodu zbyt dużego ciśnienia. Olej w dolocie to standard. Gdy będziesz w warsztacie ewentualnie poproś mechanika o pomacanie wirnika turbiny, żeby zobaczył czy nie ma nadmiernych luzów.
Edit: I popraw tytuł bo już widzę pędzącego tu moda z krwią w oczach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez mtl ; 09-08-2017 o 18:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Przemysław
Zarejestrowany: 05-07-2017
Skąd: Ostrów Wlkp.
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 2.0 TDCI 133 KM (136 KM)
Rocznik: 2005
Postów: 16
|
![]()
OK. A jak powiem, że turbina była u regenerowana 15 tyś KM temu jeszcze u poprzedniego właściciela, zmienia to coś?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-06-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3
Silnik: 1,6 TDCI DPF (115 KM)
Rocznik: 2012
Postów: 333
|
![]()
A co ma zmieniać? Jak zrobisz tak jak napisałem powyżej i będzie sypał błędami to wtedy będzie trzeba szukać przyczyn. Jak nie będzie to rura po prostu się zestarzała i tyle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Irek
Zarejestrowany: 04-02-2006
Model: Focus Mk2
Silnik: 2.0 TDCI 136KM
Rocznik: 2004
Postów: 40
|
![]()
wymień ją, ja miałem mikro pęknięcie i podobne objawy, teraz auto jak nowe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zrobisz to sam, wystarczy wyjąć reflektor i jest dostęp |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::average
![]() Imię: Mietek
Zarejestrowany: 13-04-2006
Skąd: Rybnik
Model: S-max
Silnik: 2.0TDCI 163KM
Rocznik: 2011
Postów: 104
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
intercooler uniwersalny |
|
|