![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 13-07-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 35
|
![]()
Przedlądalem forum i troszkę jest o rdzy, ale nie to czego szukam. Zauważyłem że zaczeła mi wychodzic (i to dość szybko sie posówa) rdza pod uszczelką pomiędzy dachem a drzwiami. narazie śą tam burchle ale boje sie że w tym tempie to do wiosny mi na dach wyjdzie.
Czy ktoś wie jak to zabezpieczyć domowym sposobem zeby nie wylazlo z pod uszczelki? Rdza pojawiła sie też na tylnich błotnikach ale to standard i mechanik poradził mi zebym na wiosne kupił reperaturki błotników to mi wytnie te zardzewiałe a wstawi nowe. Czy to dobry pomysł? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: CTU
Model: Galaxy Mk.I
Silnik: 1.9TDI/AHU
Rocznik: 97
Postów: 745
|
![]()
Usunąć rdzę,ewentualnie zabezpieczyć środkiem antykorozyjnym(cortanin f),podkład,lakier.Lakiernictwo domowym sposobem raczej zawsze daje efekt na krótką metę.
__________________
grzegorz był...Essi 95-1.6 16V i 97-1.8TD-70KM |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-05-2004
Skąd: Tarnów (czasem Kluczbork)
Model: Probe II, Cougar V6
Silnik: 2.0 16V, 2.5 V6
Rocznik: 1995, 2000
Postów: 186
|
![]()
A podłużnice przy tylnej osi nie zżera?
Ja mam korozje na progach i na tylnych błotnikach ale jej nie naprawiam bo podłużnice w okolicach zbiornika paliwa są już przeżarte na wylot i stwierdziłem ze to już powolna agonia mojego Escorta. Nie są to miejsca ważne-bo tam gdzie przykręcona jest belka blacha jest zdrowa,ale wiem ze za takie coś mozna nie przjeść przeglądu albo w razie kontroli stracic dowod rejestr.
__________________
2.0 16V HIGHLIGHT 2.5 V6 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-01-2008
Skąd: Myszków
Model: MK 7
Silnik: 1.3
Rocznik: 1998
Postów: 52
|
![]()
Pod uszczelką miałem to samo, powychodziły pęcherzyki, oczyściłem dokładnie z rdzy i pomalowałem, co do błotników to też miałem ubytki ale to zostało wypełnione szpachlą i zostały przykręcone plastikowe nadkola (dużo dają - bardzo dobra rzecz). Chodź jak oglądałem kilka dni temu gdy umyłem samochód to niestety znów widać już jakiś kolor złoty (chyba będę zmuszony reklamować tą robotę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) Z drugiej strony gdy wstawia się nowe elementy to z tego co wiem blacha trochę cierpi przy tej robocie bo to zawsze spawanie a ponoć blacha tego nie lubi :/
pozdrawaim. :fcp29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 13-07-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 35
|
![]()
Narazie nie mam możliwości a wlasciwie czasu zrobic tego pozadnie, wiec czy powinienem usuwac tą rdze i posmarowac jakims srodkiem antykorozyjnym czy zostawic tak jak jest?
Nie chce zeby na wiosne dach zrobił sie rudy! Zastanawiałem sie nawet nad usunieciem tej rdzy z grubsza i pomalowanie hameritem. Ale niewiem czy to dobry pomysł wiec prosze o jego ocene tylko bez podsmiewaniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I w razie malowania jak mosno trzeba rozabrac samochód zeby to pomalwac np takimi reperaturkami bo jasnym jest ze raczej nie pomaluje i nie przykryje uszczelką. |
![]() |
![]() |