![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-11-2011
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 8
|
![]()
Dzień Dobry wszystkim,
czy może ktoś wie, jest pewien, i doradzi czy wymianę płynu hamulcowego połączoną z przepłukaniem układu hamulcowego, urządzeniem ciśnieniowym, powinno wykonywać się przy uruchomionym silniku czy nie. Gdzieś obiło mi się o uszy (na zasadzie "gdzieś dzwoni ale nie wiadomo w którym kościele") że w układach z ABS powinno się to robić przy uruchomionym silniku, ale nie mogę znaleźć o tym wiarygodnej informacji. Będę bardzo wdzięczny za pomoc, pozdrawiam serdecznie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
bez i z jak sobie wolisz
ideą jest pozbycie się bąbli |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,372
|
![]()
Witam
opis 2 procedur 1)odpowietrzenie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 2)odpowietrzenie pod ciśnieniem [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] pozdrawiam Arturek
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
![]() |
![]() |