|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-06-2020, 17:18 | #1 |
ford::amateur
Imię: Arek
Zarejestrowany: 23-06-2020
Skąd: Wrocław
Model: Focus ST
Silnik: 2.0 TDCi 185km
Rocznik: 2016
Postów: 0
|
Focus III ST 2.0 TDCi 185 km
cześć, to mój pierwszy post na forum. próbowałem wyszukać ale nie znalazłem więc piszę. Zamierzam zakupić Focusa III ST w dieslu - 2.0 185 km. Samochód z 2016r z przebiegiem 40 tyś. Zastanawiam się czy sinik to udana konstrukcja. Już kiedyś kupiłem Focusa z łuszczącą sie pompą(nie czytając nic wcześniej) ... W Google nie trafiłem na jakieś złe informacje, a z racji iz auto nie kosztuje parę złotych chciałem zasięgnąć informacji z jak największej ilości źródeł. Polecacie?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jeśli temat już jednak był proszę o link na forum bo trochę szukałem ale nie znalazłem. |
23-06-2020, 17:21 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,690
|
Odp: Focus III ST 2.0 TDCi 185 km
Generalnie Fordowi nie udało się chyba nigdy wyprodukować 2.0 TDCI, które nie siałoby opiłkami z pompy.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
DW10 W foce mk2 - sieje opiłkami DW10C mk3 - sieje DW10F mk3 fl - sieje. Ale silniki DW10C i DW10F przy spoko eksploatacji raczej działają normalnie. Opiłki z pompy są pojedyncze i raczej szkód nie robią. Według tego co widzę po forum DW10F (czyli to co ma ten Focus) ma układ wtryskowy na jakieś 250 tysięcy. Potem remonty. Przy przebiegu 40 kkm nic nie ma prawa się dziać. Kupuj i jeździj. |
23-06-2020, 17:23 | #3 |
ford::amateur
Imię: Arek
Zarejestrowany: 23-06-2020
Skąd: Wrocław
Model: Focus ST
Silnik: 2.0 TDCi 185km
Rocznik: 2016
Postów: 0
|
Odp: Focus III ST 2.0 TDCi 185 km
Właśnie ten przebieg mnie przekonuje. Dzieki za szybka odpowedż Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
23-06-2020, 19:34 | #4 | |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: Focus III ST 2.0 TDCi 185 km
Cytat:
|
|
23-06-2020, 21:45 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: Kraków
Model: 308 GT FL 2.0 HDI 177 KM
Silnik: 2000
Rocznik: 2018
Postów: 184
|
Odp: Focus III ST 2.0 TDCi 185 km
Ciekawa opinia o opiłkach z pompy. Akurat posiadam takiego focus lecz ze zdecydowanie większym przebiegiem i żadnych kłopotów. Poza tym kupiłem auto z tym silnikiem bo nie ma adblue. Oprócz tego pracuję w ASO Citroen-a i wszystkie 2.0 hdi produkowane od 2014 roku to grupa silników o oznaczeniu DW10..... w żadnym z u mnie serwisowanych aut nie było problemu z opiłkami z rzekomo łuszczącej się pompy a serwisuję parę jumperów co mają pod 400 tys przebiegu na ori układzie wtryskowym i paliwowym i przeglądy robione co 50 tys km. Jak coś zapraszam na PW mam do sprzedania pewna sztukę MK3 FL St Tdci
__________________
Peugeot 308 FL GT 2.0 HDI 177 KM EAT8 |
23-06-2020, 22:03 | #6 |
ford::advanced
Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 17-11-2015
Skąd: Warszawa Węgrów
Model: Vw Arteon 2024, Clio V 2023, Fiat 126p 1979
Silnik: 2.0 TSI 190KM/1.0 Tce 90KM
Rocznik: 2024/2023/1979
Postów: 322
|
Odp: Focus III ST 2.0 TDCi 185 km
|
23-06-2020, 22:16 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: Kraków
Model: 308 GT FL 2.0 HDI 177 KM
Silnik: 2000
Rocznik: 2018
Postów: 184
|
Odp: Focus III ST 2.0 TDCi 185 km
Miałem na myśli nowe silnik DW10 z normą spalin Euro 6 o którym jest mowa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Peugeot 308 FL GT 2.0 HDI 177 KM EAT8 |
23-06-2020, 23:26 | #8 | |
ford::advanced
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 10-09-2015
Skąd: małopolska, śląsk
Model: Focus Mk3, Skoda Karoq
Silnik: 1.6 EB 150>182KM, TSI 150KM
Rocznik: 2014,2022
Postów: 265
|
Odp: Focus III ST 2.0 TDCi 185 km
Cytat:
ładny, czarny, super felgi. Szkoda tylko, że jak na taką wersję, nie ma xenonów oraz systemu kamer na przedniej szybie (ACS itd.). Wg mnie powinno to być tym bardziej w wersji ST i aż dziw bierze, że pierwszy właściciel nie zamówił tego w salonie... Powodzenia w zakupie i eksploatacjiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
24-06-2020, 12:20 | #9 | |
ford::amateur
Imię: Arek
Zarejestrowany: 23-06-2020
Skąd: Wrocław
Model: Focus ST
Silnik: 2.0 TDCi 185km
Rocznik: 2016
Postów: 0
|
Odp: Focus III ST 2.0 TDCi 185 km
Cytat:
|
|
24-06-2020, 12:46 | #10 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,690
|
Odp: Focus III ST 2.0 TDCi 185 km
Cytat:
Jeśli w tym samym czasie Bosch produkuje VP37 dla VW, które jest absolutnie pancerną pompą i w tym samym czasie produkuje VP30/VP44 dla Forda, które się sypie to śmiem twierdzić, że to z czegoś wynika. Bosch nie produkuje sobie pomp na półkę, a potem Ford nie przychodzi i nie mówi: "hejka mamy taki silnik która pompa będzie lepsza?". Raczej wygląda to: "Hej Bosch tu Ford zaprojektujcie nam pompę za taki i taki hajs, które obsłuży taki a taki wydatek". |
|