Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-10-2007, 21:42   #1
rufio77
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 17-10-2007
Postów: 1
Domyślnie klekot silnika i chwilowa utrata mocy

Posiadam od niedawna Mondeo 2.0 tddi z 2001 r. i nurtują mnie 2 problemy
1. POdczas naciskania gazu w pierwzej fazie (niskie obroty) słychać wyraźny klekot który potem ustaje (pojawia się też w innych sytuacjach ale wtedy najczęciej)
2. Podczas przyspieszania w pewnym momencie nastepuje jakby chwilowa utrta mocy (takie małe szarpnięcie) Dodam ze ma to miejsce gdy obrotomierz dochodz do 2 tys.

rufio77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-10-2007, 20:02   #2
DZIDA_ZGO
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-07-2007
Skąd: Zgorzelec (DZG)
Postów: 152
Domyślnie

Możesz mieć jaką usterkę w ustawieniach turbiny lub co gorsza z samą turbiną
__________________
2fast4U
DZIDA_ZGO jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-10-2007, 18:46   #3
Pajlot
ford::specialist
 
Avatar Pajlot
 
Zarejestrowany: 28-12-2004
Skąd: Inowrocław
Model: Mondeo Mk III
Silnik: 2.0 TDCi 131 KM
Rocznik: 2005
Postów: 537
Domyślnie Re: klekot silnika i chwilowa utrata mocy

Cytat:
Napisał rufio77
Posiadam od niedawna Mondeo 2.0 tddi z 2001 r. i nurtują mnie 2 problemy
1. POdczas naciskania gazu w pierwzej fazie (niskie obroty) słychać wyraźny klekot który potem ustaje (pojawia się też w innych sytuacjach ale wtedy najczęciej)
2. Podczas przyspieszania w pewnym momencie nastepuje jakby chwilowa utrta mocy (takie małe szarpnięcie) Dodam ze ma to miejsce gdy obrotomierz dochodz do 2 tys.
Ad.1 To normalny objaw w TDDi niestety. Auto po przekroczeniu ok 2000 obr zmiania odglos pracy silnika. Jest to spowodowane wadliwym softem z tego co kiedys czytałem.
Ad. MOżliwe, że jest jakaś nieszczelnośc w układzie powietrznym i łapie powietrze. Warto sprawdzić wszystkie gumowe węże łączące turbo z coolerem itd.


Pozdrawiam
__________________
Mk III '05 131/6 TDCi GHIA LCD Alpine Edition- black panther metalic
Pajlot jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-11-2007, 09:00   #4
s414
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-02-2007
Skąd: Zielona Góra
Postów: 35
Domyślnie

Mam dokładnie taki sam problem,
i nie tylko ja, kilka osób z TDDI z 2001 na tym forum jak i na sąsiednim ma podobne objawy,
jak do tej pory nikt z nas nie znalazł skutecznego rozwiązania,
Pojawiają się sugestie, że problem dotyczy pompy wtryskowej.
Moje auto jeździ i dopóki tak będzie to nie będę się ładował w koszty związane z pompą, jeśli nie mam 100% pewności, że to ona jest winowajcą.
Dodam, że podłączenie pod WDS'a nie pokazuje błędów.
Objawy są mocno zauważalne na zimnym silniku, po rozgrzaniu są dużo mniej odczuwalne.
Nie mogę się zgodzić z przedmówcą, że to normalna sprawa - jest to jakaś usterka, która z czasem wychodzi w TDDI - niestety serwis forda nie potrafi sobie z tym poradzić.
A może tak wystosować oficjalne pismo do Ford Polska, poinformować, że sprawa dotyczy wielu użytkowników i dotychczas nie została skutecznie rozwiązana.
s414 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2007, 00:10   #5
Pajlot
ford::specialist
 
Avatar Pajlot
 
Zarejestrowany: 28-12-2004
Skąd: Inowrocław
Model: Mondeo Mk III
Silnik: 2.0 TDCi 131 KM
Rocznik: 2005
Postów: 537
Domyślnie

Cytat:
Napisał s414
Mam dokładnie taki sam problem,
i nie tylko ja, kilka osób z TDDI z 2001 na tym forum jak i na sąsiednim ma podobne objawy,
jak do tej pory nikt z nas nie znalazł skutecznego rozwiązania,
Pojawiają się sugestie, że problem dotyczy pompy wtryskowej.
Moje auto jeździ i dopóki tak będzie to nie będę się ładował w koszty związane z pompą, jeśli nie mam 100% pewności, że to ona jest winowajcą.
Dodam, że podłączenie pod WDS'a nie pokazuje błędów.
Objawy są mocno zauważalne na zimnym silniku, po rozgrzaniu są dużo mniej odczuwalne.
Nie mogę się zgodzić z przedmówcą, że to normalna sprawa - jest to jakaś usterka, która z czasem wychodzi w TDDI - niestety serwis forda nie potrafi sobie z tym poradzić.
A może tak wystosować oficjalne pismo do Ford Polska, poinformować, że sprawa dotyczy wielu użytkowników i dotychczas nie została skutecznie rozwiązana.

TTTM i tyleGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jak miałem TDDi to tak było i 3 lata tak jeździłem.

Ten silnik tak chodzi i tyleGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mk III '05 131/6 TDCi GHIA LCD Alpine Edition- black panther metalic
Pajlot jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.