![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 07-04-2018
Model: Focus mkI
Silnik: diesel
Rocznik: 2000
Postów: 11
|
![]()
Nagle w 23-letnim staruszku od paru dni zaczęło ubywać płynu chłodniczego, zauważyłem na podłodze garażu. Przy parodniowym postoju jakby nie ubywało, raczej podczas jazdy (z konieczności krótkie po mieście), po klkunastokilometrowej jeździe 2 litrowa wlewka wody (akurat lato jest). Od spodu silnika jest plastikowa osłona, nie widzę miejsca wycieku, gdzieś na dole (chyba w czasie jazdy zbiera się w tej osłonie i później wycieka w garażu).
Zamówiłem uszczelniacz do chłodnic K2 (tańszy od Prestone), ale PYTANIE czy ryzykować samym uszczelniaczem czy po prostu odżałować 150-200 zł na podjechanie do warsztatu dla diagnozy, może jakiś cybant puszcza? Nie mam niestety kanału ani najazdu dla zrób-to-sam. Tak generalnie co jest w takim uszczelniaczu w płynie, zawiesina pyłu aluminiowego i tyle, czy jeszcze jakaś chemia? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 07-04-2018
Model: Focus mkI
Silnik: diesel
Rocznik: 2000
Postów: 11
|
![]() Cytat:
Dopiero co podobnie lał mi się olej, okazało się, że filtr był poluzowany, wówczas te 150 zł wydawało się niemal darmo przy wizji remontu silnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Ostatnio edytowane przez r10 ; 27-06-2024 o 08:30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 3,009
|
![]()
Odżałować…
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-07-2006
Skąd: Sieradz
Model: Futura 2
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 181
|
![]()
Na wymianę chłodnicy to nie chciało mi sie wjeżdżać do garażu i zrobiłem pod domem ,
osłona dolna silnika zdjęta była wczesniej |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 07-04-2018
Model: Focus mkI
Silnik: diesel
Rocznik: 2000
Postów: 11
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-07-2006
Skąd: Sieradz
Model: Futura 2
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 181
|
![]()
Wiatraki opuszczałem do dołu,
do wyjecia chłodnicy trzeba odkręcić od spodu dolny wspornik |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 07-04-2018
Model: Focus mkI
Silnik: diesel
Rocznik: 2000
Postów: 11
|
![]() Cytat:
Co ciekawe, płynu ubywa tylko do poziomu dolnej rurki wychodzącej ze zbiorniczka wyrównawczego, może później pompa płynu chłodzącego zaciąga już powietrze? Dziwne tylko, że silnik się nie grzeje, wskazówka temperatury dochodzi do pionu na wskaźniku i ani milimetra dalej, mimo że upały straszliwe :-o |
|
![]() |
![]() |