![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-02-2017
Model: Fiesta
Silnik: 1,6 TDCi Econetic
Rocznik: 2009
Postów: 15
|
![]()
Witam,
Dwa dni temu zauważyłem, że moje auto straciło na mocy i nie przyspiesza. Wczoraj podczas jazdy zapaliła mi się żółta kontrolka koła zębatego z wykrzyknikiem w środku i komunikat „awaria silnika”. Dzisiaj auto zostało podpięte pod komputer i zostały wykasowane jakieś błędy. Mechanik zalecił przygazować go na trasie. Podczas jazdy zauważyłem, że obroty nie idą wyżej niż 3500. Wie ktoś czym to wszystko może być spowodowane? Fiesta Mk7, 1.6 Econetic, 180 tys. na liczniku Z góry dzięki za pomoc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 04-12-2011
Skąd: Mielec i okolice
Model: Focus 1,6 tdci; Fusion 1
Silnik: 1,6 ON; 1,4 Pb
Rocznik: 2012; 2004
Postów: 1,312
|
![]()
Bez informacji o "jakiś błędach" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to trochę wróżbiarstwo i wymiana po kolei do momentu chybił trafił Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A z drugiej strony gdzie tak wysoko kręcisz tego diesla Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - chyba jeszcze nie przekroczyłem 3 tyś
__________________
Było Mondeo 1999 1.8TD, był C-Max 2007 1.6 TDCI, jest Fusion I, i Focus 2012 1.6 TDCI, o Merivie B nie wspomnę bo wstyd Ostatnio edytowane przez madamsz ; 22-07-2018 o 09:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-02-2017
Model: Fiesta
Silnik: 1,6 TDCi Econetic
Rocznik: 2009
Postów: 15
|
![]()
Problemem okazały się być przetarte wężyki podciśnieniowe od turbosprężarki. Po wymianie auto odzyskało moc i przyspiesza jak wcześniej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 09-07-2018
Model: Fiesta ST
Silnik: 1.6 EB
Rocznik: 2014
Postów: 71
|
![]()
No to co to za mechanik? Przecież w DTC na pewno wyszły problemy z ciśnieniem. Jak byś nie znalazł usterki to w sumie tylko by utrudnił
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Konrad
Zarejestrowany: 12-07-2024
Skąd: Skarżysko
Model: Fiesta
Silnik: 1.6tdci
Rocznik: 2011
Postów: 1
|
![]()
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Napisać że jestem nowy to troszkę za mało bo taka ze mnie mała ameba motoryzacyjna. Mam problem z moim Fordzikiem. Ostatnim czasy bardzo stracił moc. Mianowicie na pierwszych trzech biegach ładnie przyspiesza i łapie wysokie obroty problem zaczyna się od 4 biegu. Obroty zaczynają spadać i samochód zwalnia. Prędkość maksymalna to 120 i maksymalne obroty około 2900. Na przeglądzie otrzymałem informację aby sprawdzić EGR bo coś zadymił. Bardzo bym prosił o pomoc aby nie dać się naciągnąć co trzeba sprawdzić. Moja wiedza jest naprawdę bardzo mała i sam nie wiele mogę sprawdzić, ale może z waszą pomocą coś się chociaż dowiem. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,983
|
![]()
Trochę skromny opis. Są jakieś błędy po podłączeniu komputera? Może być EGR, turbo, wtryski, nieszczelny dolot. Bez podstawowego obycia z mechaniką samemu trudno zdiagnozować silnik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 986
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |