![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-01-2018
Model: fiesta mk7
Silnik: 1,4 diesel
Rocznik: 2010
Postów: 2
|
![]()
Witam. Czy ktoś miał może problem z zarosiałą szyba przednią? Już stosowałem różne środki żeby rosa od środka się nie osadzała ale to nic nie daje. Może coś trzeba przepchać żeby wilgoć miała gdzie uciec może inny problem? A może ten typ tak ma? Dodam że filtry wymienione na mana te lepsze droższe ale to nic nie zmienilo. Chwilę pochodzi silnik i rosa znika ale teraz w zimę trzeba skrobać od środka codziennie rano
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,805
|
![]()
Masz gdzieś nieszczelność na drzwiach lub klapie tylnej. Sprawdź czy dobrze dolegają do karoserii
Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,659
|
![]()
Duzo jeździsz, czy mało?
Obieg wewnętrzny wyłączony? Z klimy korzystasz? Na ubraniu,butach, bagażu wznosisz dużo wilgoci? Jak widzisz, podałeś prawie zero informacji, a to co wymienilem to podstawy fizyki konieczne przy zrozumieniu zachodzacych procesow w aucie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 986
|
![]()
Ja od siebie dodam, że auto z prefiksu, czyli Fiesta mk7 ma także taką przypadłość, że woda dostaje się do wnętrza przez nieszczelną/popękaną masę uszczelniającą pod listwami dachowymi i jest wilgoć we wnętrzu, co w zasadzie jest zgodne z tym co koledzy napisali. Jak piszesz, że trzeba skrobać to zakładam, że na co dzień auto stoi pod chmurką.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 24-01-2018
Model: fiesta mk7
Silnik: 1,4 diesel
Rocznik: 2010
Postów: 2
|
![]()
Duzo jeździsz, czy mało? - mało
Obieg wewnętrzny wyłączony? - wyłączony Z klimy korzystasz? -korzystam Na ubraniu,butach, bagażu wznosisz dużo wilgoci? - mało Jak widzisz, podałeś prawie zero informacji, a to co wymienilem to podstawy fizyki konieczne przy zrozumieniu zachodzacych procesow w aucie zrozumieć to trzeba fieste a nie fizykę, miałem z 6 różnych modeli samochodów i takie zjawisko dzieje się tylko we fiescie stąd moje pytanie kolega coś pisał o uszczelkach ale nie widzę żeby wilgoć się dostawałą do środka przez uszczelki drzwiowe mi to wygląda bardziej jakby coś się skraplało do komory parownika i stamtąd parowało po zgaszeniu auta, dodam że woda ucieka pod samochodem z klimatyzacji czyli jakby był kanał drożny ale może jednak jest zasyfiony i dopiero z jakiegoś poziomu leci woda poza auto macie jakąs instrukcję jak sprawdzic komore parownika i ulot na skropliny? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,659
|
![]()
Nie uszczelkach, tylko uszczelnieniu spoin blachy
Mam auta, ktore jezdza codziennie i takie co raz na tydzień, jak zostawie zgrzane auto na noc, bez przewietrzenia, to zawsze po duzym spadku temperatury mam szron od wewnątrz. Fizyka i nie doszukuję sie w tym usterki w aucie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 16-07-2011
Skąd: Ożarów Maz.
Model: Ford Fusion Ambiente Silver X
Silnik: 1.4 80 KM
Rocznik: 2008
Postów: 101
|
![]()
Ja, żeby wilgoć nie dostawała się do środka auta używam takiego specjalnego woreczka z granulkami (duży woreczek leży pod ręcznym). Nie wiem jak to fachowo się nazywa ale w moim samochodzie to pomaga.
__________________
2008 FordFusion Ambiente Silver X 1.4 80 KM (Salon Polska [Po FL]) | Czas jest niesłychanie ważny, więc nie trać go na jakieś pierdoły, tylko zacznij działać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,805
|
![]()
To jeszcze sprawdź w bagażniku czy nie masz wilgoci. Sprawdź też czy klapka od obiegu wewnętrznego w ogóle działa - powinna się zamykać po zgaszeniu auta
Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,805
|
![]()
Byłem przed chwilą w kamperze, który stoi pod chmurką w okolicy drzew. Na przedniej szybie również uświadczyłem rosę od wewnątrz. Wyczyściłem podszybie z igliwia i liści, część z nich blokowała kratkę wentylacyjną, którą wiatrak zaciąga powietrze do kabiny. Może u Ciebie jest podobnie
Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S Ostatnio edytowane przez Juzek ; 31-12-2024 o 17:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 930
|
![]() Cytat:
Jeden stoi z przodu auta, drugi w bagażniku. Jak mają wysoko środek ciężkości i tendencję do wywracania to dobrze je wstawić w inny pojemnik. |
|
![]() |
![]() |