Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Strefy klubowe > strefa|małopolska
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 13-05-2025, 10:14   #1
marekhojol
ford::amateur
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 12-05-2025
Skąd: Wieliczka
Model: Mondeo
Silnik: Td.2.0 hdi
Rocznik: 2010
Postów: 0
Domyślnie Ford mondeo td 2.0 hdi na wolnych obrotach chodzi równo gdy dodaje gazu dlawigo

Witam mój Ford mondeo Mk 4 2010 r td 2.0 hdi odpala na dotyk na biegu jałowym w pozycji P chodzi równo żadnych szarpnięć po dodaniu gazu dlawi go nie wchodzi na obroty jak już wejdzie np 2.5 obr na min nagle spadają co sprawdzone wymieniony filtr paliwa zbiornik sprawdzony czysty wcześniej był u mechanika bo miałem wyciek oleju okazało się że była pęknięta jak określił kryza aluminiowa na głowicy czyli tam gdzie zamontowane są walki i cała klawiatura po demontażu wyszło że był uszkodzony konik i samoregulacja walki byle też uszkodzone głowice ściągał były dwa zawory przykrzywione wszystkie te usterki usunął wymieniając poszczególne uszkodzenia.po naprawie było wszystko ok samochód chulal niestety po przejechaniu okolo70 km pojawiło się piszczenie odgłos był slyczal y w okolicy rozrządu górnej części nagrałem mu ten pisk i wysłałem SMS stwierdził że to nic strasznego że przejdzie po 4 dniach faktycznie pisk ustąpił ale po chyba dwóch dniach od tego ustąpienia zaczęły się szarpania a później wogole silnik stracił moc zaczęło go dławić choć jak napisałem wcześniej na wolnych pracował silnik równo. I jeszcze coś zauważyłem jak nagle spadał z wyższych obrotów było słychać klekor zaworow

Bump: Jesze uzupelnie egr też jest ok i jesze jednarzecz któranie niepokoi mimo że nalegałem by przy okazji wymienił cały rozrząd z pompą wody stwierdził że wystarczy tylko zmienić pasek i tak zrobił czy przypadkiem nie był to pisk rolki a teraz być może ta rolka się zatarła i przy wyższych obrotach nie pozwala silnikowi wejść na obroty nie wiem ale tak mi przyszło do głowy..może ktoś mi pomoże w rozwiązaniu tej usterki.z góry dzięki

marekhojol jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.