![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-02-2007
Skąd: Police
Model: Eskort Kombi Ghia
Silnik: 1.8 16v 85kW PB+seq RKC
Rocznik: 1996
Postów: 122
|
![]()
:fcp26 znalazlem sposob na gasniecie ranne, falowanie i zawieszanie sie obrotow,szarpanie.Od trzech dni jezdze na samym paliwie i jak reka odiol.Atak to co moze byc przyczyna zle zestrojenie , dysze ....?(wymienione krokowy, czuj.temp. powietrza i wody, kable, swiece i wyczyszczone wszystko o czym mowa na forum) :567:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 02-02-2008
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MKIII kombi
Silnik: 1,8 Pb
Rocznik: 2001
Postów: 19
|
![]()
a regeneracja reduktora gazu (parownika)mito wygladaze maszjuz sztywne gumy (membrany) w srodku i dlatego jak jest zimny tonie pracuje dopiero jak sie plyn chlodniczy nagrzeje to podgrzewa reduktor i gumy staja sie bardziej elastyczne dlatego jeszcze jedzie ale i to sie skonczy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-02-2007
Skąd: Police
Model: Eskort Kombi Ghia
Silnik: 1.8 16v 85kW PB+seq RKC
Rocznik: 1996
Postów: 122
|
![]()
Czy to jest prawidlowe ze po 9 miesiacach gumy na redoktorze gazu byly juz sparciale.Tyle co widze na zewnatrz reduktora gdzie wystaja te gumy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
a jaka masz instalacje ksiaze ?
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-02-2007
Skąd: Police
Model: Eskort Kombi Ghia
Silnik: 1.8 16v 85kW PB+seq RKC
Rocznik: 1996
Postów: 122
|
![]()
sekwencyjna wloska zakladana u nas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
zle zaprogramowany sterownik gazu - ktos ci spartolil robote
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-02-2007
Skąd: Police
Model: Eskort Kombi Ghia
Silnik: 1.8 16v 85kW PB+seq RKC
Rocznik: 1996
Postów: 122
|
![]()
Mozna jasniej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
jak ci sekwencja gasnie ,szarpie i obroty faluja to jest zle ustawiona
moglaby to byc wina parownika ,ale to bardzo malo proawdopodobne
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-02-2007
Skąd: Police
Model: Eskort Kombi Ghia
Silnik: 1.8 16v 85kW PB+seq RKC
Rocznik: 1996
Postów: 122
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
||
![]() |