![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 27-12-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 10
|
![]()
witam
poradzcie mi jaki ruch wykonac: na wysokich obrotach mam mieszanke powiedzmy lekko bogata tak jak jest zalecane natomiast na wolnych jest za bogato bo az smierdzi gazem bypas na parowniku zakrecony , sruba od wolnych obrotow na blosie zakrecona.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
masz za dużo rozkręcone na reduktorze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 27-12-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 10
|
![]()
ale czy jak skrece parownik to nie trzeba rozkrecic blosa? zeby na wysokich nie bylo za bogato?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
oglnie strojenie blos-a to nei jest takie sobie hop-siup, trzeba dograć ustawienia parownika z ustawieniami blosa tak aby dołem było ok a górą nie brakowało.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: łukasz
Zarejestrowany: 26-03-2007
Skąd: konin
Model: astra
Silnik: 1,6i BLOS
Rocznik: 93
Postów: 14
|
![]()
wymień oring w blosie pomiędzy slitem a śrubą główną fabrycznie bywają nieszczelne walczyłem z tym samym tematem i znalazłem gdzieś na necie że przez ten oring przepuszcza i jest za bogato na wolnych u mnie pomogło jak to będzie szczelne to dopiero skręcać parownik polecam
|
![]() |
![]() |