Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 22-01-2008, 10:17   #1
omanbik
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 27-12-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 10
Domyślnie blos za bogato

witam
poradzcie mi jaki ruch wykonac:
na wysokich obrotach mam mieszanke powiedzmy lekko bogata tak jak jest zalecane
natomiast na wolnych jest za bogato bo az smierdzi gazem
bypas na parowniku zakrecony , sruba od wolnych obrotow na blosie zakrecona....

omanbik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-01-2008, 11:16   #2
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Re: blos za bogato

masz za dużo rozkręcone na reduktorze.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-01-2008, 13:31   #3
omanbik
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 27-12-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 10
Domyślnie Re: blos za bogato

ale czy jak skrece parownik to nie trzeba rozkrecic blosa? zeby na wysokich nie bylo za bogato?
omanbik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-01-2008, 15:14   #4
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Re: blos za bogato

oglnie strojenie blos-a to nei jest takie sobie hop-siup, trzeba dograć ustawienia parownika z ustawieniami blosa tak aby dołem było ok a górą nie brakowało.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-01-2008, 20:26   #5
chomika
ford::beginner
 
Imię: łukasz
Zarejestrowany: 26-03-2007
Skąd: konin
Model: astra
Silnik: 1,6i BLOS
Rocznik: 93
Postów: 14
Domyślnie Re: blos za bogato

wymień oring w blosie pomiędzy slitem a śrubą główną fabrycznie bywają nieszczelne walczyłem z tym samym tematem i znalazłem gdzieś na necie że przez ten oring przepuszcza i jest za bogato na wolnych u mnie pomogło jak to będzie szczelne to dopiero skręcać parownik polecam
chomika jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.