![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-03-2008
Postów: 20
|
![]()
Witam serdecznie. W że wielu z Was powie, że do tak starego autka nie montuje się gazu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale mimo wszystko ja chcę zamontować, bo jestem akurat fanem tego auta i nie mam zamiaru go na nic zamieniać tym bardziej że już go co nieco odwaliłem i jeszcze z 3 lata planuję nim pojeździć, na miesiąc robię średnio 2,5 tyś km czasami 3 tyś. Silnik jak w temacie 1,6, 105 KM, EFI, 8 V. Auto z 91 roku, silnik po remoncie. Czy na okres około 3 lat i do tego typu silnika wystarczy LPG II generacji ? czy lepiej coś innego i ile mnie to wyjdzie jeśli chodzi o cenę ? i jakiego spalania mogę się spodziewać ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 06-01-2005
Skąd: Ostrołęka
Model: Mercedes E200 Avantgarde
Silnik: Pb + turbo + chip - 220KM/
Rocznik: 2013
Postów: 747
|
![]()
ja takiego escorta zagazowałem II generacją i było ok - tylko wrażliwy piernik na wszelkiego rodzaju niedomagania inst. apłonowej - świece, przewody - regularna wymiana i będzie gicior
__________________
FORD CLUB POLSKA - JESTEM ZNOWU, Ford to jakaś choroba przewlekła - wraca w najmniej spodziewanym czasie ![]() Wypuśćcie tuczniki, podpalcie wychodek, będziemy mieli nowego naczelnika |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-03-2008
Postów: 20
|
![]()
A jakiego spalania mogę sie spodziewać po nim skoro teraz pali mi średnio 9,5 benzyny ? i czy w tym wypadku dużą różnicę na spalaniu odczułbym pomiędzy 2 gen. a sekwencją ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
![]()
Nie opłaca ci się IV generacji. Miałem w escorcie z takim silnikiem II generację i sprawowała się super. Fakt, najważniejsze to oryginalne świece i przewody, ale warto zainwestować. Oczywiście nie oszczędzaj paru groszy na instalacji, i tak są już tanie a jak nie założą ci jakiejś elektroniki to później będziesz się męczył. Spalanie będzie wyższe. W moim wypadku jak po mieście palił 10-11l to na gazie palił ok 13l.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 06-01-2005
Skąd: Ostrołęka
Model: Mercedes E200 Avantgarde
Silnik: Pb + turbo + chip - 220KM/
Rocznik: 2013
Postów: 747
|
![]()
ja głónie trasy robiłem, ale za groma nie pamiętam spalania ?? sprzedałem go 6 lat temu i nie pamiętam
__________________
FORD CLUB POLSKA - JESTEM ZNOWU, Ford to jakaś choroba przewlekła - wraca w najmniej spodziewanym czasie ![]() Wypuśćcie tuczniki, podpalcie wychodek, będziemy mieli nowego naczelnika |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-03-2008
Postów: 20
|
![]()
Ok dzięki wielkie, skoro nie polecacie sekwencji do tego auta to pozostanę przy II generacji, przynajmniej taniej mnie to wyjdzie i zostanie na inne rzeczy troszkę.
|
![]() |
![]() |