![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-11-2007
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 25
|
![]()
Rozważam kupno Mondeo III z takim silnikiem 2,0 dm3 Duratec HE o mocy 145 KM (CJBA/CJBB). Da sie założyć lpg, jeśli tak to jakiej firmy, co polecacie?
Mam dobre doświadczenia z lpg, bo uzywam Mondeo II 1,6 16V z takim zasilaniem i jestem bardzo zadowolony Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,768
|
![]()
całkiem niedawno był o tym artykuł w motorze i pisali, że ogólnie najlepszą opcją mondeo mkIII jest 2,0 z gazem, w tym temacie masz skan artykułu na ten temat [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-11-2007
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 25
|
![]()
bardzo chetnie bym przeczytal ten artykul ale niestety nie moge go otworzyc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
pozdrawiam aha i dziekuje za wskazanie miejsca gdzie o tym bylo mowione Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
LPG da się założyć do każdego silnika, czasem się tylko to średnio kalkuluje, silniki mundków akurat są proste w gazowaniu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
sekwencja na STAG300 da sobie rade z takim silnikiem - koszt zalozenia 2000-2500pln (duze widelka ,ale zalezy w jakim miescie sie zaklada - ceny z allegro)
tylko dowiedz sie o te nieszczesne gniazda zaworowe - w ktorym modelu silnika robili je z plasteliny
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-11-2007
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 25
|
![]()
NO i zagazowałem mojego Forda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
P. Gazownik założył reduktor Tomasetto AT-09 Artic, sterownik ZENIT, do tego wtryskiwacze Valtek Rail Type 30 (czerwone) no i zawór Tomasetto AT-02. Dopiero przejechałem 1200 km, jak na razie jest oki, zobaczymy jak będzie dalej. Pierwsze pomiary spalania to 11 na 100km. Oczywiście to wymaga jeszcze regulacji. Mam nadzieje, że ta instalacja poradzi sobie z moimi 145KM. Pozdrawiam serdecznie Maks Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. PS. czy zna ktoś może forum, które głównie interesuje się Zenitem, regulacją itd??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 06-01-2005
Skąd: Ostrołęka
Model: Mercedes E200 Avantgarde
Silnik: Pb + turbo + chip - 220KM/
Rocznik: 2013
Postów: 747
|
![]()
Trochę odgrzewany kotlet, ale jak Ci się sprawuje teraz ten samochód ?? Sma stoję przed tym dylematem - gazować czy nie ??. Ogólnie ja mam pozytywne doświadczenia z każdym zagazowanym samochodem do przebiegu ok. 70.000km (u mnie 2 lata - 2,5). Potem są problemy różnego formatu, auta dalej jeżdżą po tym przebiegu - ale z moimi nerwami.
Jak możesz to napisz jak się sprawuje instalka, ile pai itd. bo mi przy moim stylu (od 3 lat emeryckim)jeżdżenia to wychodzi na trasie (80%) niecałe 7L. pzdr
__________________
FORD CLUB POLSKA - JESTEM ZNOWU, Ford to jakaś choroba przewlekła - wraca w najmniej spodziewanym czasie ![]() Wypuśćcie tuczniki, podpalcie wychodek, będziemy mieli nowego naczelnika |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
michu, w mondziu 7l jest raczej nierealne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-01-2008
Skąd: Uć
Postów: 52
|
![]()
Dlaczego nierealne, jeśli kolega spokojnie jeździ głównie w trasach - mi przy jeździe 90-100, sporadycznie do 120, bez szaleństw, wciągnie 6,5 litra, a już na autostradzie przy 120-150 dobija do 9. To wynik krótkiej skrzyni albo braku VI biegu.
__________________
Żabol zieluny |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|