![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-02-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 11
|
![]()
Witam,
proszę o poradę, chętnie zobaczę zdjęcia, gdzie można optymalnie umieścić reduktor/parownik gazu lpg w fordzie mondeo 1993 r. (z rezonatorem powietrza), silnik 1.8 benz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. bo czeka mnie wymiana a obecnie jest trudno dostępny pod akumulatorem. Jaki model parownika polecacie, szczególnie biorąc pod uwagę trwałość oraz łatwość/skuteczność regulacji? Instalacja II generacji. Z góry dziekuję. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk4 i Mk5 oczywiście kombi
Silnik: DW10C 140KM i EcoBlue 190KM
Rocznik: 2012.05 i 2021.07
Postów: 2,812
|
![]()
Jakub001, tez mam pod akumulatorem i tam ma chyba znaczna większość z nas. Niektórzy mają go tak jak my ale przesuniętego w "lewo", czyli bliżej bloku silnika. Powoduje to, że jest lepsze dojście do regulacji itd.
__________________
Pozdrawiam Było Mondeo Mk2 1996 1,8 TD; Mk2 1997 1,8+BLOS; Mk3 2005 2,0 TDCi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-02-2006
Skąd: olsztyn
Postów: 59
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
JA polecam emmegas/elpigaz ML94
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 18-02-2006
Skąd: Gdynia
Model: mondeo HB,KOMBI ghia
Silnik: 2.0 automat blos
Rocznik: 93,95r
Postów: 360
|
![]()
polecam ten brc. u mnie daje on sobie swietnie rade :fcp2
__________________
Naruszenie regulaminu paragraf 23 i 24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
|
![]()
możesz zamontowac lovato ja mam taki u siebie i wszystko oki działa bez zarzutów i ma już filterek gazu a zamontowany mam obok akumulatora ale u mnie nie ma rezonatora wiec nie było problemu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-02-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 11
|
![]()
bardzo dziękuję za porady, czyli parownik zostaje tam gdzie był.
Chyba wybiorę ten BRC ECO 100 KW, ale widzę że zarówno w BRC jak i elpigas ML 94 nie ma filtra fazy ciekłej. Czyli mam rozumieć że należy oddzielnie kupić te elementy i dołożyć przed reduktorem ??? To może lepiej kupić jakiś zintegrowany lovato lub tomasetto (ten jest dziwnie najtańszy ok 160 zł). Będę wdzieczny za wasze sugestie |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-02-2006
Skąd: olsztyn
Postów: 59
|
![]()
Filtr fazy ciekłej stosowany jest w instalcjach wtryskowych. W instalacjach mieszalnikowych nie będzie filtra na reduktorze no chyba że jest zespolony z elektrozaworem gazowym. Przeważnie filterki są właśnie przy elektrozaworach gazowych. Nie wiem dokładnie jak przy tomasetto ale przy BRC tak właśnie jest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-02-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 11
|
![]()
Ups ... to trochę namieszałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ale faktycznie chodziło mi o filtr gazu (błędnie nazywając go filtrem fazy ciekłej). Krótko mówiąc - czy kupując ten parownik BRC ECO, muszę dokupić elektrozawór zintegrowany z filtrem /dodatkowo do parownika/ ? Czy raczej jest on w obudowie parownika przy wbudowanym elektrozaworze /i nie musze nic dokupować/? W poprzednim samochodzie z instalacją też II gen. miałem na pewno filtr gazu który podlegał wymianie. Zatem nie zawsze on wystepuje ? |
![]() |
![]() |