![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 08-07-2008
Model: MK III
Silnik: tdci
Rocznik: 2005
Postów: 6
|
![]()
Nabylem forda mondeo tdci i po 3 tygodniach zaczelo mocno klekotac.Pojechalem na warstat tam komputer nic nie wykryl.
sprawdzili szczelnas wtryskiwacz powiedzieli ze sa ok.zrobilo sie troche ciszej. Ale dalej jest jakos nie tak, dalej jest klekot i przy lekko podniesionych obratach buja silnikiem . kultura pracy silnika -niespokojna co o tym sodzicie??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
![]()
Rozumiem, że objawy te występują na biegu luzem, a jak jest pod obciążeniem?
__________________
Emmm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 08-07-2008
Model: MK III
Silnik: tdci
Rocznik: 2005
Postów: 6
|
![]()
podczas jazdy nie mam zadnch problemow.Tylko przy takich obrotach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
![]()
Przy okazji skontroluj ciśnienie w cylindrach/luzy zaworowe.
Pozdrawiam
__________________
Emmm |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::amateur
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 08-07-2008
Model: MK III
Silnik: tdci
Rocznik: 2005
Postów: 6
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
![]()
Jak to po co? Wtryski kontrolowałeś i są ok. Jeśli święcie wierzysz w te 85 tys km. to nie rób nic i do przodu. Co tam jakieś lekkie bujanie na luzie. Skoro jednak niepokoi Cię coś w pracy silnika i zależy Ci na tym aby to zdiagnozować, to musisz przyjąć jakąś kolejność. Chcesz, to zacznij od pompy. Ja na początek skontrolowałbym ciśnienie sprężania i w zależności od wyniku, luzy zaworowe. Później dopiero brałbym się za pompę, bo to z reguły wiąże się z kosztami.
Pozdrawiam
__________________
Emmm |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 11-03-2004
Skąd: Mszczonów
Model: Mondeo
Silnik: TDCI 163 KM Powershift
Rocznik: 2010
Postów: 1,533
|
![]()
__________________
![]() ![]() Były: Escort '86 1,4 htb; Escort '92 1,6 16V htb; Mondeo 2.0 duratec '02 sedan; Mondeo '10 2.0 tdci 163 KM powershift sedan; Yaris '01 1.0 3d ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::amateur
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 08-07-2008
Model: MK III
Silnik: tdci
Rocznik: 2005
Postów: 6
|
![]() Cytat:
Zaczynam miec watpliwosci o ten przebieg ... ale dzwonilem do firmy ktora robila serwis dla tego auta. Powiedzieli ze grudzien 2007 mnial przeglad przy 63tys. Zaczynam miec bardzo mieszane uczucia .... :fcp5 Jutro jade do warszt. kaze sprawdzic co powiedziales. Jakie cisnienie ma byc? JutroWszystko sie wajasni. :552: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 08-07-2008
Model: MK III
Silnik: tdci
Rocznik: 2005
Postów: 6
|
![]()
Bylem dzis w warsztacie. Dwa Wtryski padly :567:
Ale najlepiej wymienic wszystkie.powiedzial No i bujanie jest z tam zwiazane. wszystko pieprza wtryskiwacze. 3800 koszty. Niepokoi mnie ze mam oddac moje wtryskiwacze... dlaczego?`wie ktos. pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Włocławek
Model: Ranger Wildtruck
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2021
Postów: 490
|
![]()
jak to po co poszukaj na TYM FORUM to się dowieszGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. do regeneracji....
__________________
Do zabawy: MMC Pajero II 4d56IT asb '98 na '33x12,5x16 simex m/t Na czarne: jak w opisie + LEXUS RX 450hL 2018 |
![]() |
![]() |