![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 01-05-2010
Model: Mondeo Mk1
Silnik: 1.8
Rocznik: 1995
Postów: 3
|
![]()
Witam, mam forda mondeo z 1995 roku, 1.8td i od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem. Jak rano próbuję go odpalić to zapala, wszystko jest ok, pochodzi z 8 sekund i gaśnie. Parę razy spróbuję odpalić i w końcu odpala. Oddałem go do mechanika i powiedział, że sprawdził czy przewody od układu paliwowego nie są gdzieś dziurawe, nie były(on tak mówi) więc powiedział, że trzeba wymienić podstawę filtra paliwa. Kupiłem używaną, założył nadal to samo, później stwierdził, że może pompa nie działa prawidłowo, oddał ją do jakiś magików do sprawdzenia i podobno jest z nią wszystko ok, więc powiedział, że używana podstawa pewno też jest nie dobra więc kupił nową założył i nadal to samo. Może ktoś miałby jakiś pomysł co z tym zrobić, ponieważ mechanik kasy nabrał, a problemu rozwiązać nie umie;/ Z góry dzięki za odp
|
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 01-07-2008
Model: był mondeo MKI, jest mondeo MK III
Silnik: był 1,8 benzyna + lpg, jest TDCI
Rocznik: był 1995, teraz 2002
Postów: 228
|
![]()
że tak głupio zapytam dlaczego zapłaciłeś mechanikowi za prace, której koniec końców nie wykonał?( zleciłeś mu naprawę auta i w sumie jej nie wykonał)
|
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 01-05-2010
Model: Mondeo Mk1
Silnik: 1.8
Rocznik: 1995
Postów: 3
|
![]()
tak na prawdę to 3 razy samochód do niego prowadziłem, bo za każdym razem jak coś zrobił to mówił że już jest dobrze i u niego odpalał, prowadziłem do domu i znowu to samo, ostatnim razem powiedział że jak będzie to samo to żeby przyprowadzić jeszcze raz to on zdemontuje tą nową podstawę wstawi tą co była i odda kasę, ale coś mi sie wydaje że nie ma sensu do niego prowadzić, a na serwis forda brak siana, tak więc zgłosiłem się tutaj z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu;/
|
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
|
![]()
Typowe objawy zapowietrzającego się układu paliwa
1. Jeżeli masz oryginalne przewody paliwowe wymień je na przezroczyste i zwykłe opaski ślimakowe-będziesz widział czy układ się nie zapowietrza. 2. Omiń podgrzewacz paliwa-w naszych warunkach klimatycznych jest zbędny a często jest powodem zapowietrzania. 3. Sprawdź świece żarowe,a jeżeli jeszcze ich nie zmieniałeś to wymień-nie są wieczne. 4. Sprawdź stan akumulatora i rozrusznika-warunkiem palenia od strzału jest krótkie kręcenie,ale szybkie.Jak rozrusznik będzie kręcił zbyt wolno będzie problem. P.S.a auto zaprowadziłbym do niego żeby kasę oddał,a później sam próbował bym naprawić.Z tego co piszesz gość nie ma bladego pojęcia o dieselu a już na pewno niewiele wie o fordzie.
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 01-05-2010
Model: Mondeo Mk1
Silnik: 1.8
Rocznik: 1995
Postów: 3
|
![]()
świece są nowe, sprawdzę te przewody, chciałbym się dowiedzieć czy jak je sciągnę z pompy to czy nie zacznie mi pluć ropą z niej??
|
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
|
![]()
Nic nie będzie pluło.Jak ściągniesz przewody i założysz przezroczyste przy odpalaniu lekko się zapowietrzy i zgaśnie,ale drugi raz przytrzymasz na rozruszniku trochę dłużej i sam zaciągnie.
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford |
![]() |