![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-03-2006
Skąd: mazowieckie
Model: Focus kombi
Silnik: 1,6 100 kM
Rocznik: 2002
Postów: 42
|
![]()
Muszę wymienić w zamontowanym silniku koło pasowe /tłumik drgań/ wału korbowego. Mam problem z wykręceniem śruby /klucz 19/. Ktoś ma pomysł jak zablokować wał, bo nie mam dojścia do koła zamachowego, nie mam przyrządów blokujących. Czy gwint na śrubie jest normalny czyli prawy? Z góry dzięki za podpowiedzi... Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
|
![]()
gwint jest prawy i możesz wykręcić kluczem pneumatycznym lub wyjąć rozrusznik i zablokować koło zamachowe inaczej bedziesz miał problem je odkręcić inaczej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-03-2006
Skąd: mazowieckie
Model: Focus kombi
Silnik: 1,6 100 kM
Rocznik: 2002
Postów: 42
|
![]()
Wczoraj właśnie wmontowałem rozrusznik, a dziś dopiero zauważyłem, że koło jest wyszczerbione. Chyba spróbuję kluczem pneumatycznym, a jeżeli to nie da rady, to pospawam przyrząd z ramieniem, który wpasuję w otwory wokól śruby. Taki mam pomysł. Motorek dzięki za podpowiedź.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-03-2006
Skąd: mazowieckie
Model: Focus kombi
Silnik: 1,6 100 kM
Rocznik: 2002
Postów: 42
|
![]()
Uff! Odkręciłem przytrzymując koło za otwory przyrządem w kształcie "Y" z płaskownika o długości 60 cm z wspawanymi bolcami fi10, które wsunąłem w dwa otwory /są 4/ w kole pasowym. Ta informacja może być poradą, gdyby ktoś kiedyś musiał odkręcić koło pasowe wału korbowego.
|
![]() |
![]() |