Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-02-2012, 19:40   #1
tomek_krakow
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-02-2010
Skąd: Kraków
Model: Ford Focus II
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 26
Domyślnie 1.8 TDCi Wymiana filtra paliwa po 55tys

Witajcie,
Dzisiaj w moim Fordzie (którego, gwarancja skończyła się tydzień temu...) zauważyłem spadek mocy podczas przyśpieszania przy obrotach > 2,5 tys
Mocno się wystraszyłem, pojechałem od razu do ASO, gdzie miałem szczęście zostać obsłużonym od razu pomimo, że nie byłem umówiony (godz. 13; serwis otwarty do 15 w soboty).
Okazało się, że konieczna była wymiana FILTRA PALIWA (podobno była przytkana parafiną, która wytrąciła się po ostatnich mrozach).

Napiszcie proszę co o tym myślicie- z jednej strony ulżyło mi, że to nic bardziej poważnego, ale z drugiej strony po to tankowałem tylko i wyłączenie tzw. paliwa PREMIUM żeby chyba właśnie takich problemów nie mieć?? Od kupna samochodu tankowałem w 90% Shell V-Power, a reszta to Diesel Gold ze Statoil lub BP Ultimate.

Pozdrawiam

__________________

Ostatnio edytowane przez tomek_krakow ; 18-02-2012 o 20:09
tomek_krakow jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-02-2012, 00:53   #2
pablo686
ford::average
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-01-2011
Skąd: okolice Płońska (woj. mazowieckie)
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 54
Domyślnie Odp: 1.8 TDCi Wymiana filtra paliwa po 55tys

Kolego wg mnie paliwa premium nie dają gwarancji że powyżej -20 nie wytrąci sie parafina, w Polsce zimowe paliwo jest do -20 bez wzgledu czy jest to premium czy nie. Ja osobiście tankuję verve ale jak były mrozy dolewałem depresatora (bo orlen nie informowal o tym do ilu mozna ekspluatować ich naped)...skoro po wyminaie filtra pomogło to pewnie była to przyczyną także masz odpowiedźGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum....a tak na marginesie ja bym dla bezpieczeństwa wymieniał filtr wcześniej

Ostatnio edytowane przez pablo686 ; 19-02-2012 o 00:56
pablo686 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2012, 23:17   #3
mateq111
ford::average
 
Avatar mateq111
 
Zarejestrowany: 07-11-2007
Skąd: Trzebinia/Kraków
Model: Astra III/Focus II
Silnik: 1.7 CDTI/1.8 TDCI
Rocznik: 2010/2007
Postów: 119
Domyślnie Odp: 1.8 TDCi Wymiana filtra paliwa po 55tys

A ja na Shellu uzyskałem info od gościa, który mi tankował, że V-Power Diesel i Diesel Extra ma taką samą temperaturę zamarzania. Chciał mi polecić V-Powera, ale zalałem zwykłego, tylko wcześniej dodałem depresatora i mi paliwo nie zamarzło. Temperaturę miałem przez te mrozy -27`C.
mateq111 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.