![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 11-02-2010
Skąd: Kraków
Model: Ford Focus II
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 26
|
![]()
Witajcie,
Dzisiaj w moim Fordzie (którego, gwarancja skończyła się tydzień temu...) zauważyłem spadek mocy podczas przyśpieszania przy obrotach > 2,5 tys Mocno się wystraszyłem, pojechałem od razu do ASO, gdzie miałem szczęście zostać obsłużonym od razu pomimo, że nie byłem umówiony (godz. 13; serwis otwarty do 15 w soboty). Okazało się, że konieczna była wymiana FILTRA PALIWA (podobno była przytkana parafiną, która wytrąciła się po ostatnich mrozach). Napiszcie proszę co o tym myślicie- z jednej strony ulżyło mi, że to nic bardziej poważnego, ale z drugiej strony po to tankowałem tylko i wyłączenie tzw. paliwa PREMIUM żeby chyba właśnie takich problemów nie mieć?? Od kupna samochodu tankowałem w 90% Shell V-Power, a reszta to Diesel Gold ze Statoil lub BP Ultimate. Pozdrawiam
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez tomek_krakow ; 18-02-2012 o 20:09 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-01-2011
Skąd: okolice Płońska (woj. mazowieckie)
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 54
|
![]()
Kolego wg mnie paliwa premium nie dają gwarancji że powyżej -20 nie wytrąci sie parafina, w Polsce zimowe paliwo jest do -20 bez wzgledu czy jest to premium czy nie. Ja osobiście tankuję verve ale jak były mrozy dolewałem depresatora (bo orlen nie informowal o tym do ilu mozna ekspluatować ich naped)...skoro po wyminaie filtra pomogło to pewnie była to przyczyną także masz odpowiedźGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum....a tak na marginesie ja bym dla bezpieczeństwa wymieniał filtr wcześniej
Ostatnio edytowane przez pablo686 ; 19-02-2012 o 00:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-11-2007
Skąd: Trzebinia/Kraków
Model: Astra III/Focus II
Silnik: 1.7 CDTI/1.8 TDCI
Rocznik: 2010/2007
Postów: 119
|
![]()
A ja na Shellu uzyskałem info od gościa, który mi tankował, że V-Power Diesel i Diesel Extra ma taką samą temperaturę zamarzania. Chciał mi polecić V-Powera, ale zalałem zwykłego, tylko wcześniej dodałem depresatora i mi paliwo nie zamarzło. Temperaturę miałem przez te mrozy -27`C.
|
![]() |
![]() |