![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-08-2009
Skąd: Poznań
Model: Ford Focus mk.II
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 9
|
![]()
Witam !
Jako iz w przyszlym tygodniu mam zamiar wgrac Chipa do mojego Focusa 2 2.0tdci, to mam pytanie : jaka jest bezpieczna granica dla turbosprezarki ? W serii jak podaje producent silnik ma 136KM. Czy amm racje myslac ze jak bedzie wgrany program, ktory zbytnio podwyzszy moc to turbosprezarka dostanie po d.... ? Czy okolo 150-155KM bedzie bezpieczna granica dla niej ? Pozdrawiam i prosze o odp |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 25-12-2006
Skąd: wawa
Model: S-Max/B-Max
Silnik: 2.0EB/1.0EB
Rocznik: 2014/2015
Postów: 269
|
![]()
poczytaj na forum a zobaczysz że 150km to jest duża szansa mieć w serii... ja "przedobrzą" z ilością podawanego paliwa to po prostu nie nie zobaczysz samochodu jadącego za Tobą (będzie zasłona dymna). Ja bym bardziej skupił się nad momentem obrotowym - podobno te sprzęgła przenoszą max 420mn... Forumowicze pisali że 170km i 400nm to takie bezpieczne i nie dymiące wartości dla tego silnika - oczywiście wszystko zależy od egzemplarza. Uważam że bez hamowni nie powinno się podchodzić do tej sprawy - a jak masz zamiar wira wprowadzić to tylko u jakiego dobrego i polecanego tunera - no chyba że masz kilka silników na wymianę. A tuner zrobi tak jak będziesz chciał...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
My te silniki nie robimy na więcej niż 165KM/375Nm, mowa o sofcie ,,na ulice'' dla zwyczajnego kowalskiego, dziwi mnie jak ktoś pisze że 400Nm to lightGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Dla paru Nm i kilku KM czasami nie opłaca się poświęcać podzespołów...ale jak klient zechce to zrobimy ,,mocniej''Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 25-12-2006
Skąd: wawa
Model: S-Max/B-Max
Silnik: 2.0EB/1.0EB
Rocznik: 2014/2015
Postów: 269
|
![]()
mi jakiś czas temu seria wyszła 156km 395nm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
A ile wyszło po programieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja jeszcze tak mocnej serii nie miałemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ponoć hamownia Kreatora pokazuje bardzo optymistyczne wyniki
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 25-12-2006
Skąd: wawa
Model: S-Max/B-Max
Silnik: 2.0EB/1.0EB
Rocznik: 2014/2015
Postów: 269
|
![]()
nie było po programie - nie robiłem tylko sprawdzałem stan silnika.
edit: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] tu link do wykresu forumowicza - niewiele gorszy przed wiruskiem od mojego Ostatnio edytowane przez bocheno ; 29-09-2009 o 09:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
..jeśli już coś...to mahy mają "optymistyczne" wyniki...przynajmniej miały do momentu poprawy softu..jeśli oczywiście ktoś o takie poprosił producenta.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
heko tak się składa że pracowałem i na hamowni Vtechowskiej i na LPS3000 więc wiem co mówię
W Norwegii kilka takich aut hamowaliśmy i nigdy w serii miały więce. niz140-145KM, ale gdyby w serii im wychodziło po 155KM to wszystkie by tu były nielegalnie i importer by miał problemy więc pewnie tego pilnują zwłaszcza że tutaj mogą auto z drogi zabrać na hamownie i zweryfikować co pod maska siedzi...
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER Ostatnio edytowane przez TuneFORCE ; 29-09-2009 o 09:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 25-12-2006
Skąd: wawa
Model: S-Max/B-Max
Silnik: 2.0EB/1.0EB
Rocznik: 2014/2015
Postów: 269
|
![]()
Panowie - podałem wykres kolegi wilku30 który nie hamował na hamowni V-tech-u tylko u Masters-a wynik: seria ponad 150km i ponad 360nm - mam rozumieć że w Polsce wszystkie hamownie mają optymistyczne wyniki?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
...co do mahy..wiem co mówię..a w kreatorze...albo ktos zawalił...albo motorek juz po dłubaniu...
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |