![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-08-2009
Model: focus
Silnik: 1,6 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 25
|
![]()
witam mam mały problem z wentylatorami ,wymieniłem płyn chłodzący oraz czujnik temperatury a te dalej sie włączają po przejechaniu kilku kilometrów i niewiem co może być temu winne,za pomoc z góry dziekuje
|
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-08-2009
Model: focus
Silnik: 1,6 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 25
|
![]()
a i jeszcze jedno normalnie jak silnik odpale to nagrzewa sie ok na wolnych obrotach jak auto stoi to sie nie włączają a jak zaczne jechać to pochwili jak jest zagrzany silnik to wentylator zaczyna pracowac i tak cały czas niewłącza sie a w kompie wyskakuje błąd po 113 IAT Circuit High Input
Ostatnio edytowane przez pikulini ; 24-11-2009 o 18:04 |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
Może wymieniłeś nie ten czujnik.Może termostat się nie otwiera.
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-08-2009
Model: focus
Silnik: 1,6 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 25
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
Silnik gorący,przewody gorące więc wentylator powinien chodzić.Może chłodnica jest nie całkiem drożna i nie może wystudzić płynu.Dla czego wymieniałeś płyn i w jakim był stanie?
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-08-2009
Model: focus
Silnik: 1,6 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 25
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-08-2009
Model: focus
Silnik: 1,6 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 25
|
![]()
witam byłem właśnie n kompie i mechanik ocenił że jest wszystko ok,w sumie nic nie zrobił a jest już ok,prawdopodobnie zapowietrzony był układ chłodzenia sprawdz czy przewody które idą do chłodnicy jak silnik pracuje masz twarde bo tak ma bć jak układ jest szczelny i z pompą jest ok, jak nie to spróbuj go dobrze przegazować kilka razy ,jesłi to nie pomże to jedz do jakiegoś mechanika i sprawdz go na kompie,pozatym wymieniłem też płyn czujnik i termostat niewiem czy było trzeba ale wymieniłem,pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcel
Zarejestrowany: 01-12-2009
Skąd: Pruszków / Milanówek
Model: Focus mk2
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 1
|
![]()
Podłączę się do tematu:
U mnie jest podobnie , na postoju wszystko ok tm. taka jak powinna być (ok90c) , na postoju jak zagrzeje to włącza sie wentylator i po parunastu sekundach schładza silnik , problem pojawia sie w czasie jazdy po przejechaniu paru km. jak wentylator sie załaczy to juz chodzi i chodzi , w trybie serwisowym pokazuje tm w czasie jazdy od 102 do 107 stopni , wentylator zalancza od 100 stopni (cały czas chodzi o tm.na trybie serwisowym) : chłodnica , termostat , czujnik tm ktory znajduje sie chyba na głowicy/bloku , pompa wody oraz płyn - WYMIENIONE , układ nie jest zapowietrzony. Komputer nie pokazuje żadnych błedów. Samochód bez klimy. Wskazówka od tm w kabinie stoi równo w pionie w czasie jazdy. Pomożecie ??? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez marcel8210 ; 08-12-2009 o 23:38 |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-08-2009
Model: focus
Silnik: 1,6 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 25
|
![]()
witam mój mechanik wyłapał pewien błąd w odczycie a w rzeczywistej temperaturze silnika i odczycie w kompie jest ona około 16 stopni a to jest dużo i dlatego są z tym takie jaja jutro mam podjechać do niego zamontuje na przewodziez czujnika opornik i ma być już ok,pozdrawiam
|
![]() |