![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-05-2006
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 122
|
![]()
Witam,
czy spotkał się ktoś z problemem cieknącej pompy wtryskowej w TDDi? Co jest najczęstszą przyczyną? Jakie są prawdopodobne koszty naprawy? Jest dużo na forum na temat padania sterownika w tych pompach ale o wycieku nie znalazłem. Wczoraj przy wymianie oleju wyszło że mam tam od strony pompy polane wszystko ropą: alternator itd. Czy wie ktoś kto to może naprawić w Krakowie lub okolicach? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Kraków
Model: Jeep Grand Cherokee
Silnik: 4.0 I6
Rocznik: 1994
Postów: 1,390
|
![]()
Najczęściej z tego, co wiem, to nie z samej pompy, tylko z przewodów paliwowych (tych metalowych) - uszczelnienie.
Wymieniasz przewody (w ASO coś koło 70 PLN za parę) i po sprawie. Jeśli to z samej pompy, to gorzej... i tu nie znam nikogo, poza Bosch service - albo Gładysek, albo Transbud N-H.
__________________
Czarny Ciągnik 4.0 na lifcie 3.5'' i 265/75R16 Cooper Discoverer STT ![]() Fordy otaczają mnie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-05-2006
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 122
|
![]()
Dzięki jak się zrobi trochę cieplej to zobaczę czy to właśnie z przewodów metalowych. Mam rozumieć że chodzi o to miejsce gdzie od pompy odchodzą te metalowe ciśnieniowe przewody które potem idą do wtrysków? One są tam przykręcane i jest jakaś uszczelka tam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Kraków
Model: Jeep Grand Cherokee
Silnik: 4.0 I6
Rocznik: 1994
Postów: 1,390
|
![]()
Dokładnie o to mi chodzi.
One są nakręcane i zagniatają się przy dokręceniu (dlatego powinno się je za każdym razem wyrzucić i założyć nowe). Kolega miał w Transicie wyciek właśnie z tego miejsca. Pomimo, że ich nie zdejmował... same puściły
__________________
Czarny Ciągnik 4.0 na lifcie 3.5'' i 265/75R16 Cooper Discoverer STT ![]() Fordy otaczają mnie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-01-2009
Model: focus (DNW)
Silnik: 1,8 tddi
Rocznik: 2000
Postów: 63
|
![]()
Kolego tęz w ubiegłym roku miałem taki problem. Zalaną miałem całą pompe a okazało się że to wina tych przewodów.
__________________
Michał Opole |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 22-09-2008
Skąd: Gdańsk
Model: focus
Silnik: TDCI 1.8
Rocznik: 2002
Postów: 7
|
![]()
A mi w ASO w Gdańsku ocenili jeden przewód na 180zl w sklepie internetowycm 190zl nawet ... a z tego co mowicie to chodzi mi o te same przewody znam nawet nr katalogowy ich ...więc skąd ta róźnica ??? ... 70 para - 180zl sztuka
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 07-03-2007
Skąd: konin
Model: focus
Silnik: Tddi
Rocznik: 2000
Postów: 137
|
![]()
spróbuj te przewody dokrecic myśle ze powinno to pomóc.są one zaciskane na stożkach, moze poprostu ktoś kiedyś słabo dokręcił . klucz płaski nr.17
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 22-09-2008
Skąd: Gdańsk
Model: focus
Silnik: TDCI 1.8
Rocznik: 2002
Postów: 7
|
![]()
Dzieki, sprobuje, w ostatecznosci i tak myslalem narazie 2 przewody tylko wymienic, tak przy okazji sie spytam czy w ogole jest sens bawic sie w jakies uzywane przewody ??? czy tylko wchdoza w gre nowe?
Te przewody mogą byc słabo dokrecone bo niedawno jakis mechanik mi je zdejmowal bo nie mogl dojsc do innej czesci ... kuzyn mi mowil ze mozna je nawet samemu wymienic ale mozna zapowietrzyc uklad paliwowy a ja juz widzialem jak u mnie sie meczyli zeby uruchomic samochod mi potem wlasnie po odkreceniu tych przewodow echh ... czy ktoś zna w miare dobry warsztat specjalizujacy sie w fordach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 22-09-2008
Skąd: Gdańsk
Model: focus
Silnik: TDCI 1.8
Rocznik: 2002
Postów: 7
|
![]()
Bylem u mechanika przy okazji braku ładowania akumulatora = regeneracja alternatora z roczna gwarancja 400zl wzieli + 100zl robocizna ... a wracając do przewodów paliwowych wyskocisnienowych to je podokręcali i zmienili jeden gumowy czarny przewod byl ledwo trzymający się i zrobili "nowy" przewod i jak narazie skonczyl sie zapach paliwa w kabinie :] ... a w serwisie forda wszystkie 4 do wymiany byly /4x192zl/ :] nie bede tego komentowal juz teraz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |