![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: Skierniewice
Model: Escort
Silnik: 1.8 16V XR3i
Rocznik: 1992
Postów: 362
|
![]()
Witam. Mam pytanie. Od czego jest ta srubka mosieżna wkrecona w parownik, która widać na zdjeciu??
__________________
Nie każda morda pasuje do Forda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
|
![]()
jest to śruba od składu mieszanki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Postów: n/a
|
![]()
przeniosłem do odpowiedniego działu.
|
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: Skierniewice
Model: Escort
Silnik: 1.8 16V XR3i
Rocznik: 1992
Postów: 362
|
![]()
Ok. Dzieki. A jak sie reguluje?? Ja wykrecilem jeden obrot i roznicy nie bylo rzadnej. Dodam ze wykrecic ja moge tylko jakis jeden obrot bo dalej nie chce sie krecic. A jeszcze chcialem sie zapytac co to za mosiezna sroba na klucz chyba 10mm pod gumowym przewodem(na zdjeciu niewidoczna) . Zeby ja odkrecic trzeba zdemontowac elektrozawor bo przysłania ja prawie cala.
__________________
Nie każda morda pasuje do Forda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,648
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez brajdak ; 16-11-2009 o 17:17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: Skierniewice
Model: Escort
Silnik: 1.8 16V XR3i
Rocznik: 1992
Postów: 362
|
![]()
tak jest to lovato i korek jest. A ta plastikowa to myslalem ze jest od regulacji cisnienia.
__________________
Nie każda morda pasuje do Forda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: Skierniewice
Model: Escort
Silnik: 1.8 16V XR3i
Rocznik: 1992
Postów: 362
|
![]()
A tu sie nie zgodze ze plastikowa jest od regulacji obrotow bo wlasnie ze jest od cisnienia roboczego. Jak ja przykrece to obroty faluja i gdy przyslonie dolot powietrza to rowno chodzi a gdy ja odkrece to to az smierdzi gazem w spalinach. Wiec jakby nie patrzec jest zwiazana z cisnieniem gazu
__________________
Nie każda morda pasuje do Forda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |