Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 15-11-2009, 20:04   #1
Janek_skc
ford::advanced
 
Avatar Janek_skc
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: Skierniewice
Model: Escort
Silnik: 1.8 16V XR3i
Rocznik: 1992
Postów: 362
Domyślnie Pytanie dotyczace reduktora

Witam. Mam pytanie. Od czego jest ta srubka mosieżna wkrecona w parownik, która widać na zdjeciu??
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg DSC00074.jpg (92.4 KB, 30 wyświetleń)

__________________
Nie każda morda pasuje do Forda.
Janek_skc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-11-2009, 21:38   #2
motorek26
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar motorek26
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
Domyślnie Odp: Pytanie dotyczace reduktora

jest to śruba od składu mieszanki
motorek26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-11-2009, 06:41   #3
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Pytanie dotyczace reduktora

przeniosłem do odpowiedniego działu.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-11-2009, 08:10   #4
Janek_skc
ford::advanced
 
Avatar Janek_skc
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: Skierniewice
Model: Escort
Silnik: 1.8 16V XR3i
Rocznik: 1992
Postów: 362
Domyślnie Odp: Pytanie dotyczace reduktora

Ok. Dzieki. A jak sie reguluje?? Ja wykrecilem jeden obrot i roznicy nie bylo rzadnej. Dodam ze wykrecic ja moge tylko jakis jeden obrot bo dalej nie chce sie krecic. A jeszcze chcialem sie zapytac co to za mosiezna sroba na klucz chyba 10mm pod gumowym przewodem(na zdjeciu niewidoczna) . Zeby ja odkrecic trzeba zdemontowac elektrozawor bo przysłania ja prawie cala.
__________________
Nie każda morda pasuje do Forda.
Janek_skc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-11-2009, 17:14   #5
brajdak
ford::expert
 
Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,648
Domyślnie Odp: Pytanie dotyczace reduktora

Cytat:
Napisał motorek26 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jest to śruba od składu mieszanki
Napewno nie. Kolego od skladu mieszanki jest ta plastikowa. Jest to parownik firmy lovato do 124 konikow jak dobrze widze. Ta mosierzna srobka napewno nie jest od zadnej dawki, jak dobrze pamietam to jest do przykrecania przeplywu plynu chlodniczego. Od spodu tam chyba powinienes miec korek do spuszczania "oleju" z parownika. Troszke ten parownik jest zamontowany nieodpowiednio bo jest przechylony i ciezko bedzie spuscic ten owy "olej".
__________________
.
..
...
http://www.suwaczek.pl/cache/13af178006.png

Ostatnio edytowane przez brajdak ; 16-11-2009 o 17:17
brajdak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2009, 08:09   #6
Janek_skc
ford::advanced
 
Avatar Janek_skc
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: Skierniewice
Model: Escort
Silnik: 1.8 16V XR3i
Rocznik: 1992
Postów: 362
Domyślnie Odp: Pytanie dotyczace reduktora

tak jest to lovato i korek jest. A ta plastikowa to myslalem ze jest od regulacji cisnienia.
__________________
Nie każda morda pasuje do Forda.
Janek_skc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-11-2009, 19:18   #7
motorek26
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar motorek26
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
Domyślnie Odp: Pytanie dotyczace reduktora

Cytat:
Napisał Janek_skc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A ta plastikowa to myslalem ze jest od regulacji cisnienia.
ta plastykowa jest od regulacji wolnych obrotów a mosieżna jest od regulacji składu nigdy w lovato nie było od przepływu płynu żadnej regulacji i jeszcze sie nie spotkałem z parownikami 1i 2 generacji aby coś takiego miały
motorek26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-11-2009, 06:27   #8
Janek_skc
ford::advanced
 
Avatar Janek_skc
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: Skierniewice
Model: Escort
Silnik: 1.8 16V XR3i
Rocznik: 1992
Postów: 362
Domyślnie Odp: Pytanie dotyczace reduktora

A tu sie nie zgodze ze plastikowa jest od regulacji obrotow bo wlasnie ze jest od cisnienia roboczego. Jak ja przykrece to obroty faluja i gdy przyslonie dolot powietrza to rowno chodzi a gdy ja odkrece to to az smierdzi gazem w spalinach. Wiec jakby nie patrzec jest zwiazana z cisnieniem gazu
__________________
Nie każda morda pasuje do Forda.
Janek_skc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-11-2009, 11:09   #9
dresat
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
Domyślnie Odp: Pytanie dotyczace reduktora

Cytat:
Napisał Janek_skc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak ja przykrece to obroty faluja i gdy przyslonie dolot powietrza to rowno chodzi a gdy ja odkrece to to az smierdzi gazem w spalinach. Wiec jakby nie patrzec jest zwiazana z cisnieniem gazu
To może - dla odpowiedniego "kopa" - masz zbyt odkręconą śrubę na wężu? O jakim ciśnieniu roboczym mowa, skoro masz je zredukowane w reduktorze? Masz zapewne mikser, tak więc silnik zasysa tyle gazu, ile jest potrzebne. Jeśli po przysłonięciu wlotu powietrza masz równe obroty, to ogólnie z regulacją coś nie tak...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
dresat jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-11-2009, 16:57   #10
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Pytanie dotyczace reduktora

Cytat:
Napisał dresat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
O jakim ciśnieniu roboczym mowa, skoro masz je zredukowane w reduktorze?
reduktor słuzy do zredukowania i ustabilizowania cisnienia w butli do cisnienia roboczego instalacji. to cisnienie jest regulowane i do tego słuzy któraś śrubka w reduktorze.
  Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.