![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 06-08-2005
Skąd: Warszawa
Model: Ford Fusion
Silnik: 1.4 DuraTec
Rocznik: 2008
Postów: 259
|
![]()
W piątek zajechałem na podrzędną stację LPG na ul. Połczyńskiej 118 w Wawie ( wylot w kierunku Błoni - odwoziłem teściową Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) lecz tankowanie przebiegało dość dziwnie. Należy nadmienić że mam butlę o pojemności 41,5 litra a objętości technologiczna to 33,5 litra (tyle można wcisnąć przy 13 barach). Faktycznie gaz wypaliłem całkowicie - brak przyśpieszenia.
Kolo tankuje i o dziwo wyłączył aparature przy 41 litrach i to po zwróceniu prze ze mnie uwagi co do ilości zatankowanego gazu. Gdybym nic nie powiedział ciekawy jestem ile by jeszcze wcisnął pewnie było by :573: . Co szanowni koledzy na to, bo mam zamiar nasłać na nich kontrole urzędu miar, nie chce zadość uczynienia ale trochę strachu im sie należy?!
__________________
"Nic nie ma w życiu bardziej pewnego jak zmiany" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,966
|
![]()
chyba ze matolek pchal tak do pelna. Czasem bywa ze im nie odbijaja i wala do granic mozliwosci. To jednak jest bardzo nie dobrym rozwiazaniem.
prawdopodobnie tez oszukuja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 21-09-2004
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 1,6
Rocznik: 1997
Postów: 1,154
|
![]()
To mnie czasem intryguje osobiście jeszcze mi się nie przytrafiło coś takiego, ale jak stwierdzić czy nabiją ponad 80% , czy nas nabijają w butelkę (tzn licznik kreci sie szybciej niż powinien)
__________________
Andrzej Przekonania dzielą ludzi. To wątpliwości ich jednoczą. Ford Mondeo MK2 1997 1,6 Zetec LPG BLOS CB Midland 77/102 + Lemm 1200 [size=7]Był - Ford Escort MK4 1989 1,3 LPG gaźnik 2V Weber |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 06-08-2005
Skąd: Warszawa
Model: Ford Fusion
Silnik: 1.4 DuraTec
Rocznik: 2008
Postów: 259
|
![]()
Generalnie w certyfikacie butli jest określona ilośc - powiedzmy - użytkowa. U mnie jest to 33,5 litra, i raczej jednorazowe tankownie nie powinno być wyższe. jednak przy wyższym ciśnieniu tankowania może wejść więcej powiedzmy 2 litry ale nie jak u mnie o 8 litrów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. . Odrazu widać że jest to jakiś kant. Odrazu i mi skacze ciśnienie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
"Nic nie ma w życiu bardziej pewnego jak zmiany" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
a zobaczcie sobie zawsze na dystrybutorze obok przeziernika jest wskaźnik ciśnienia jakie robi pompa przy wtlaczaniu do butli - ciśnienie tłoczenia powinno być około1,5 bara - jak jest 2 i więcej to coś nie halo. a jak butla odbije ale jakoś tak niezbyt akustycznie to ciśnienie rośnie jeszcze więcej - jak się kolo tankujący zna to po ciśnieniu załapie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
eeeeeeee - butle mają zawór bezpieczeństwa - przecież gaz jest ze 100 razy bezpieczniejszy niż bena.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: Bydgoszcz
Model: Scorio
Silnik: 2.3 16v
Rocznik: 1996
Postów: 81
|
![]()
czyli jak mi do 42 litry butli wlazło 41 litrów to nie mam się martwić?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
to albo stacja Cię orżnęła albo akurat auto stało jakoś pochylnie albo się pływak przyciął nieco i odbiło za późno ( ta ostatnia opcja we w miare świerzych instalkach raczej się nie zdarza ) Niemniej jednak nic się nie stanie butli nawet jakby ją przetankowali - tylko powinno się dosyć szybko wypalić naddatek - ja specjalnie nawet dobijałem jak w trasy jeździłem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: Bydgoszcz
Model: Scorio
Silnik: 2.3 16v
Rocznik: 1996
Postów: 81
|
![]()
czyli na drugi koniec miasta i z powrotem w zupełności wystarczy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
edit: jak rozumiem to przetankowanie jest najniebezpiezniejsze latem, a zimą to tak bardziej lajtowo? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|